Close
Logo

О Нама

Цубанфоодла - Ова Популарна Рејтинг Вина И Мишљења, Идеја О Јединственим Рецептима, Информације О Комбинацијама Вијестима И Корисних Упутстава.

Култура

Пића која тренутно волимо

Да ли сте се икада запитали како би могао да звучи разговор између наших рецензената? Уроните у ову епизоду са изванредним рецензентом алкохолних пића и писцем на слободи Вине Ентхусиаст Невман ворк и Ана-Кристина Кабралес , маестрални директор дегустације и рецензент Бургундије и долине Роне. То је жива дискусија о тренутним и будућим трендовима вина и жестоких пића, мешајући хумор са стручним увидима.



Ова епизода почиње искреним низом „Лове ит“ и „Хате ит“ модних трендова из 2023. који су или оставили утисак или су их изнервирали и збунили.

Док дуо завирује у своју кристалну куглу из 2024., истражују шта је остало од прошле године - па све до пандемије (размислите: пораст готових напитака и још много тога). Кара ставља своју опкладу на одређено еспрессо мартини рифф и удвостручује категорију духа која ће доминирати. АЦ каже да прави трендови вина тек треба да се развију, али страствено позива ентузијасте да истраже розе и повећану транспарентност на низу нивоа.

Без обзира да ли сте искусан сомелијер или само поквасите ноге у свету вина, у овом искреном и забавном разговору има понешто за свакога. Дакле, сипајте себи чашу и придружите нам се док ови стручњаци откривају своје мисли о томе шта ће доћи 2024.



Можда ће ти се свидети и: Нови тренд у Хард Селтзеру? Регулар Селтзер

  Аппле Подцаст логотип
  Логотип Гоогле подкаста

Еписоде Трансцрипт

Транскрипти се генеришу помоћу комбинације софтвера за препознавање говора и људских транскрибатора и могу садржати грешке. Молимо проверите одговарајући аудио пре цитирања.

говорници: Ана-Кристина Кабралес, Кара Њуман, Саманта Сет

Ана-Кристина Кабралес 00:08

Здраво и добродошли у подцаст Вине Ентхусиаст. Ви служите култури пића и људима који је возе. Ја сам Анна-Цристина Цабралес директор дегустације овде у Вине Ентхусиаст-у, а данас ми се придружује Карен Невман, наш рецензент алкохолних пића и писац уопште. У овој епизоди, гледамо дубоко у нашу кристалну куглу у свету пића и предвиђамо шта ће бити вруће или не у трендовима вина и алкохолних пића за следећу годину. Да ли је вино у конзерви изгубило привлачност и да ли ће Еспресо Мартини бити у понуди или ван 2024? Ускочимо одмах.

Невман ворк 00:43

Позив је колекција калифорнијских вина из снова која нуди различиту палету сорти, стилова и најбољих у класи Апалача. Винар Џејмс Мекфејл одржава свако вино јасним, јединственим гласом, радећи са познатим породичним узгајивачима на изради шардонеа, пино црног и каберне совињона. Док прикупља преко 7090 плус резултата у процесу. Придружите се једном од колега који су потпуно прилагодљиви винским клубовима за први приступ новим издањима, специјалној библиотеци, рововима и још много тога. Са четири опције чланства, постоји клуб за сваког љубитеља вина, примите три пошиљке годишње или испробајте месечну претплату, испоручујући три боце месечно директно на ваша врата. За информације и приступ. Посетите нас на ЕЕ3Д9ЕА3ФБ6Е426ЕЕА7А7АФБ8Д000Е1166ФФ9529.

Ана-Кристина Кабралес 01:47

А ја сам Ана Кристина Кабралес, директорка дегустације и рецензент за бордо и долину Роне. Дакле, Кара, пре него што говоримо о трендовима из 2024, хајде да причамо о 2023.

Невман ворк 02:00

У реду, значи, у густој сте винског света. Дакле, очигледно ћемо почети са вама. Дакле, шта вам је привукло пажњу 2023. Заправо, знате, чак и пре него што се упустимо у ту идеју, шта је, зашто не бисмо играли малу игру љубавних игара, волели је или мрзили. Дакле, желим да почнем са позитивним или негативним.

Ана-Кристина Кабралес 02:18

Ићи ћу с љубављу и љубављу са малом жилом можда и мало љутње, ако хоћете, зар не? Као и две стране те медаље, али то ми се допало. Дефинитивно сам приметио више потрошача који желе да науче више. И ово је позитивно за мене, јер на тржишту где видимо пад потрошње вина, видимо или барем оно што сам приметио јесте да потрошачи желе да сазнају више о томе шта конзумирају и плаћају за то. Али, знате, наравно, то не дисквалификује ниједног другог пијанца од оних који тек улазе у свет вина који се некако пробијају и покушавају да пронађу свој пут кроз паковање и маркетинг, што у потпуности јесте постоје. Али оно што волим је то што почињемо да постављамо више питања зашто, знате, да ли су то питања о сулфитима, испитујемо сулфите, нивое, колико га има у винима? Колико је тога, колико су сулфити слични у вину у односу на друге производе који постоје. Па чак и ствари које се своде на глобално загревање? Знате, чуо бих изненадна, као одређена питања као што је, па које је ово грожђе? Али сада постављамо питања попут, како ово утиче на мене? И волим одговоре. Волим да учим од винарија. Али молим вас, и ово је део где се мало нервирам. Као, хајде, као, винарије нам дају заиста добар и посвећен одговор на то да волите шта волите, зашто радите то што радите у борби против глобалног загревања? Знате, то би требало да буде прича која је јединствено ваша, и то су ваше приче, ви је поседујете, а ми желимо да следимо ваше кораке и разумемо зашто радите то што радите. И волим што преиспитујемо ствари, али више разумемо зашто. А што се тебе тиче?

Невман ворк 04:23

Па, једна од ствари које тренутно волим је то што сам заиста написао да смо некако на крају сушног јануара. Да. И да то није део који волим. Али дефинитивно ценим да су пића са нултом и ниском отпорношћу сада на сваком менију свуда. Видели смо да једно правило два дефинитивно постоји. Можете ли да урадите нулти доказ један?

Ана-Кристина Кабралес 04:48

Видим то много више на јеловницима, јер је то само комбинација у којој видите коктеле и вина заједно.

Невман ворк 04:57

Али осећам се као да заиста ценим то што сада видите свуда, осећам се као да ако сада одете у бар ресторан и добијете мени коктела, а њега нема, чини ми се као да је то очигледан пропуст. Да, рекао бих да то само олакшава. Олакшава вам да не конзумирате или да конзумирате мало мање или да имате опције када сте са људима који не пију, из било ког разлога. Мислим да је освежавајуће и да је веома потребно. Радујем се што ћу истражити више ових менија у наредној години.

Ана-Кристина Кабралес 05:27

Дефинитивно. Волим да имам опцију без притиска. Још увек могу да учествујем, али без притиска да обавезно конзумирам алкохол.

Невман ворк 05:38

Сигурно. Ок, шта је још на теби? На твојој листи добрих? Ваша листа палац горе?

Ана-Кристина Кабралес 05:43

Па, не, мислим да ћу одмах прећи у мржњу јер си се већ дотакла нечега што је стварно праведно, не знам, то ме тера да осећам ствари, Кара. Зато ћу прећи у мржњу, а не ради се о категорији у целини. Сада, верујем у безалкохолна вина са ниским отпором. Али знате, потребни су нам. Мислим да је то категорија која је ту да остане. Али молим вас, останите у својој траци. Не бацајте вино. Знате, ми овде пијемо вино из одређеног разлога. И овде се не ради нужно о здравственим предностима. Јер зумирај један јер је добар осећај. Одлично се слаже са толико различитих врста хране. Хајде да не говоримо о овој категорији као о нечему што је овде повезано са здрављем. Добро

Невман ворк 06:30

о мој Боже, погодио си једну од мојих болних тачака. Шта је то? Мислим, једна од ствари на коју мислим, некако сам ударао у овај бубањ неко време, то није специфично за 2023. Али заиста презирем када видите коктеле или алкохолна пића, или вино или пиво у том смислу као веллнесс напитак. Да, не, не, не, не, ако има алкохола, то није веллнесс. Није нето, шта год да је, баш ме брига што та Маргарита има мање алкохола или шећера. Знате, ако има алкохола, то није велнес напитак, или колико адаптираног Генекса или ноотропа или шта год гурнете тамо ако је и алкохола. Мислим да би требало да га прихватите таквим какав јесте и да уживате у томе и знате, сјајан одлазак у бању, идите у теретану, знате, радите своје. Али, знаш, уживај у тој Маргарити касније, знаш, и уживај у њој каква јесте. И све је то добро умерено.

Ана-Кристина Кабралес 07:30

Договорено.

Невман ворк 07:32

У реду, да ли желите да се вратите на ствари које ваша животна група не воли? Анђео или ђаво који седи на вашем рамену?

Ана-Кристина Кабралес 07:40

У реду, дозволи ми да то бацим назад да не могу бити све ја.

Невман ворк 07:45

идем назад. У реду, оставићу нешто друго што ме стварно излуђује. Нешто што сам мрзео око 2023. А то је цена коктела од 20 долара и више.

Ана-Кристина Кабралес 07:56

Ок, да, могу чак рећи 25 или више. Сигурно. Ја сам као, Шта? о чему се ради? Зар то није цена оброка? Као наше јело?

Невман ворк 08:05

Да. То је лудо. И некада сам мислио о пићу као о приступачном луксузу. И једноставно је прошло кроз кров. Причам причу за часопис о Мартинију од 21 долара. И осећам се као да је чак и то у ретровизору. Понекад, знате, 25 долара је једноставно лудо. И не осећам се као да видим крај на видику. И то није само у Њујорку. То је свуда. Осећам да инфлација управо измиче контроли. Чак и када се чини да се инфлација смањује у другим областима економије, пре него што сам почео да пишем о пићима, писао сам о акцијама и обвезницама и економији. И тако још увек некако размишљам о више него што би вероватно требало. И видим да, иако се инфлација у неким областима смањује, она је и даље веома висока када су у питању цене хране и цене ресторана и цене алкохола. И даље мислим, посебно у ситуацији ван куће, пића су веома скупа за излазак и добар провод ових дана.

Ана-Кристина Кабралес 09:08

Договорено. Код куће се забављам много више него икада раније. Мислим да ћу сигурно у 2023. вероватно моћи да рачунам на себе колико сам пута изашао само због ствари које нису везане за посао. Дефинитивно сам се много више забављао код куће сигурно.

Невман ворк 09:28

Да, нисам елита. Не могу да виде да климам главом, слажем се. Ох Боже.

Ана-Кристина Кабралес 09:35

Знате, дотакли сте се нечега што ме је занимало у вези са инфлацијом, и ствари које посебно можда нека жестока пића која смо некада волели да набављају и уживају и делите са пријатељима. Да ли мислите да ћемо можда у будућности почети да видимо да ће брендови можда стварати још једну линију која је мало приступачнија. За свакодневну потрошњу опет, осећам да све мора да поскупи управо сада. Али да ли ћемо видети да се то поново појављује у будућности? Да ли мислиш?

Невман ворк 10:09

То је стварно добро питање. Не знам, знам да сам видео више студија које указују на оно што се некада звало премиумизација. Шта год да је супротно од премиум премиум изолације? Дуго је заиста постојао тренд све скупљих жестоких пића, баш као што сте поменули. А сада све више људи тргује. Мислим, више размишљам о 2024. Онда гледајте напред. 2023. Али ваљда се све то заједно замагљује.

Ана-Кристина Кабралес 10:39

Можда би онда требало да ускочимо у то. Желите да уђете у 2024?

Невман ворк 10:43

Да, сигурно ћемо одскочити. Добро. Да. Тако да 2024. очекујем да ћемо вероватно видети више људи који тргују по већој цени. Духови. Не знам, то ће бити свестрано. И још увек има толико џокера, знате, и свашта се може догодити. Али сигурно, мислим да ћете видети више људи који излазе и имају своје врчеве маргарита који данас могу да покажу маргарите на бренду.

Ана-Кристина Кабралес 11:11

И ја исто. Можемо ли касније?

Невман ворк 11:14

Дефинитивно. Али мислим да ћете видети да више људи и даље добија своје врчеве маргарита. Тога се још нико не одриче, али мислим да ће на тој слици бити јефтиније, на тој слици, за разлику од тебе што знаш да је најпремијум, најскупљи. И то је заправо статистички податак који сам попунио да бих на неки начин рекао одакле сам добио ту малу посластицу која је била од вс Вс, саставили су студију и споменули да се трговина врећама, и некако ми се заглавило у глави, каже, знаш, да, то је управо оно што очекујем, видећемо.

Ана-Кристина Кабралес 11:45

Знате, дотакли сте се нечега овде. И дефинитивно то видите много више у свету духова. И мислим да се у винском свету појављује у формату лименки, али пропорција, видите мало више контроле пропорција на начин као, посебно у жестоким алкохолним пићима и вину, постоји менталитет да, у реду, ви сте суочен са флашом, то је 750 МЛ сена које ћете можда морати да конзумирате у одређеном временском периоду. И довољно смешно, чак и ако не ставите терет, знате, винска боца одмах поред исте величине, она и даље има исти притисак. И осећам да се посебно у данашње време када се крећемо брже од нас очекује да будемо продуктивнији, оштрији, као да желимо да се осећамо добро и да желимо да извучемо ту предност. Али у исто време, једноставно не желимо исти осећај следећег дана, не можемо да волимо да смо мамурни или да се само осећамо летаргично. И зато желимо да нас то мало, та мала ивица, та мала ствар некако извуче из тога. И тако се осећам као да ћемо видети више, попут више квалитетних опција, посебно када је у питању конзервирано вино. Да ли проналазите више конзервираних опција у РТД-у? Свет?

Невман ворк 13:09

Ох, сигурно. Сигурно. То је веома смешно. Управо сам видео конзервирана вина, отишао сам у продавницу пића да узмем флашу вина за вечеру, а они конзерве, лименке вина, и једноставно ми није пало на памет да могу само, знате, да купим лименке.

Ана-Кристина Кабралес 13:25

Да, тако је лако, преносиво, али све што бих рекао је температура. Човек хоће млако вино. И претпостављам осим ако није можда црвено, пенушаво вино. То је мало изазовно. Али свиђа ми се ова, знаш, ова идеја о, у реду, па, можемо ли и даље уживати, али само у мањим размерама. И тако, поред конзерви, само се питам, као, да ли је ово права прилика да се листа по стаклу посебно у ресторанима такође заиста побољша? Знате, као, већ трошимо толико новца да изађемо. Мислим, сигурно је то за мене, барем по мом закону, чини ми се да плаћам као, па, док је тржиште раније било можда три пута више. Сада се осећа као четири пута пет пута више. И ако ћу толико да платим, желим нешто стварно добро. И мрзим то да кажем, јер знам само неке од ових боца. Једноставно то нећу платити. Знате, и ја осећам да би овде могла бити заиста добра прилика, посебно за директоре вина који заиста прихвате своје трошкове учећи своје трошкове и креирајући веома креативно одабиром чаша.

Невман ворк 14:39

Смешно је, поменули сте РТД и горе, мислим да бисмо вероватно могли да радимо читаве сате. Да, али дозволите ми пошто сте питали за њих. Осећам да ће 2024. бити година када ћемо видети прави потрес у простору за пиће РТД.

Ана-Кристина Кабралес 14:57

Како то? Јер само видим…

Невман ворк 14:59

Толико их је. Мислим, они профитирају од тога

Ана-Кристина Кабралес 15:03

Дефинитивно. На основу вашег виђења, дефинитивно има простора за побољшање.

Невман ворк 15:14

Да, дефинитивно нису сви добри. И мислим да многи од њих нису тако добри као оно што добијете у бару. И то је сигурно. И то је овако изазовно, али оно што ја мислим да раде супер је дистрибуција. Заиста се појављују на местима, никада не бих замислио да можете да добијете нешто више од, знате, пива као што су спортске арене или Да, или на концерту или железничким станицама, хотелским баровима. Видео сам пар у лету, знате, имаће унапред помешане коктеле које ће вам отворити и сипати, знате, контрола порција, како је рекао, и добри су. Да. И дефинитивно си бољи од онога што си понекад добијао.

Ана-Кристина Кабралес 16:00

Да. Бар сам приметио у неколико мојих последњих летова. Мислим, вау, ово је заправо прилично добро.

Невман ворк 16:04

Да. Сигурно има неких предности. Мислим, не морам да закуцавам на целу категорију, заправо постоје неке одличне опције. Али мислим да су одличне опције оне које ће остати и оне које, знате, нису тако добре, посебно, знате, опет, чини се да је инфлација уткана. Дакле, као пролазна линија у нашем данашњем разговору. И мислим да ће они који не пружају вредност вероватно бити неки од оних којима неће бити дозвољено да остану, знате, потрошачи код куће ће рећи, па, знате, ако ја Платићу за ово, желим да буде стварно добро. А ако не, гласаћу својим новчаником и кренути даље. Где можете пронаћи најбоље поклоне по сјајним ниским ценама које ће сви волети, потпуно вино и још много тога. Наравно, са толико одличних боца које можете изабрати, пронађите понешто за свакога на вашој листи, било да је у питању каберне, пенушаво вино за вашу сестру за сарадника или бурбон од једног бурбона за тату. А ако вам треба било каква помоћ, само питајте једног од наших пријатељских водича или савета по најнижим ценама већ више од 30 година, увек ћете пронаћи оно што волите и волите оно што можете пронаћи само у Тотал Вине-у и још алкохолних пића која се не продају у Вирџинији и Северна Каролина. Пијте одговорно, будите 21. Шта је још на вашој листи предвиђања за следећу годину?

Ана-Кристина Кабралес 17:26

Знате, нека врста прислушкивања онога о чему сам раније говорио, само транспарентност, мислим да је огромна, огромна кључна реч за мене. Транспарентност у смислу да мислим да потрошачи желе да осете нешто што је чисто, нешто што је пријатно. Не желе нужно нешто што би могло бити само прекривено тоном храста. Не кажем да за то нема места, за све има време и место. Али мислим да почињемо да видимо како се појављује веома софистицирана палета. И они само желе да разумеју осећај места. Где је узгајан тај терроар који знате, где је то грожђе узгајано, где је то грожђе узгајано, и некако да науче, они желе да буду импресионирани и импресионирани. И мислим, на неки начин научити нешто на етикети или можда научити нешто више од винара. И зато мислим да је транспарентност, такође у формату етикета за вино, огромна. И волим да узмем флашу и видим све више и више детаља о боци вина. Сада носите боцу вина пре него што мислим, и окренете је на полеђину и прочитате етикету, а онда вам се понекад чини да скоро можете заменити приче између етикета. И ионако некако звучи као друга прича о боци.

Невман ворк 18:58

То је као маркетиншки жаргон. Да, не изгледа као да говорите о одређеном месту о одређеној особи. То може бити било шта било где.

Ана-Кристина Кабралес 19:05

Баш тако. И тако, када видим етикету, посебно када говоре о одређеној локацији, они говоре о надморској висини, говоре о одећи, говоримо о просечној старости куповине и типу тла. То је само један део разговора. И то је сјајно за сваког попут винског штребера или било ког љубитеља вина који се заиста бави тим стварима. Али за све који воле да ми желимо да уђемо у разговор, шта све ово значи, посебно у данима и годинама када видимо како винари разбијају различите парцеле и винограде и стварају као мноштво флаширања? Како се једно разликује од другог реци ми и мислим да ту постоји права прилика и то ће нам помоћи да се само још више заљубимо у ова вина, а транспарентност у трећем формату за мене, мислим, а ви ми можете рећи Овде сам потпуно у криву, али можда је то само зато што сам се мотао по друштвеним медијима. Не волим баш оно што ових дана видим на Инстаграму. Али осећам да ће се блогови вратити. Као, у реду, хардкор. Разговарао сам о овоме са својом драгом пријатељицом, Цхристи Франк. И видимо да једноставно више никада није довољно у кратком формату. И желимо да можемо да разговарамо о томе шта се још дешава. И не знам да ли је неопходно само као што је веб-сајт компаније довољан технички лист. Мислим да желимо поново да учествујемо у великом разговору и да можемо да разговарамо о томе зашто су одређене ствари важне, посебно када говоримо о стварима као што су регенеративна пољопривреда, одрживост, глобално загревање, то је само шири разговор него само брзи објава на друштвеним мрежама.

Невман ворк 20:49

Тако занимљиво. Не знам да ли се слажем да се блогови враћају, мој новац би био на билтенима, мислим, у реду, овај подсклад и све то.

Ана-Кристина Кабралес 20:58

То је свет у који тек треба да зароним у тако подстацк културу?

Невман ворк 21:05

Да, иако мислим да сада почињемо, говоримо више о медијским трендовима, а мање о трендовима пића. Али да, слажем се да су људи дефинитивно гладни за садржајнијим разговором, а не само за Да, делове на које се умешаш, о утицају. Па да, сигурно. Слажем се са вама у вези са захтевом за више транспарентности, мислим, посебно када погледате најмлађу генерацију људи који пију ових дана, знате, генерацију З и старије, дефинитивно постоји више потражње за, за аутентичношћу и јер желе да знају ко тачно стоји иза онога што пију, шта конзумирају, да ли је то, знате, у течном облику или не, знате, желе да знају више о томе ко то прави, шта раде у смислу подржавајући животну средину, у смислу подршке другим културама, сада желе да могу да уложе свој, свој новац у нешто што је важно. Желе да осете да је оно што конзумирају део нечег већег. И свакако се дивим таквој врсти питоса. То је лепо.

Ана-Кристина Кабралес 22:18

Дефинитивно, кажем, чак и међу следећом генерацијом колекционара са којима сам, знате, разговарао, знате, не прикупљају нужно, знате, шта њихов ујак или деда или отац, родитељи, као, ви знају, сабрани, они су, они проналазе свој укус и желе да прате причу, нечију посвећеност и посвећеност нечему, и осећају нешто од вина. Сада је све питање како ова вина старају је друга прича. Али опет, ових дана увек пијемо вино много раније или га конзумирамо раније него што се некада чувало у подруму. Али стварно волим то

Невман ворк 23:02

Да ли сматрате да млађи потрошачи гравитирају према одређеном региону или стилу? И зашто?

Ана-Кристина Кабралес 23:08

мало је свуда. И мислим да је то мало пристрасно, посебно у данашње време, ми смо само цене, посебно у класичним регионима су тако скупе. Мислим, не кажем да не постоји то тржиште сигурно постоји. Прилично је фасцинантно. Знате, боце се крећу за стотине, ако не и 1000 долара, али мислим да ту сигурно постоји фасцинација више тако да видим док недавно не престаје, али и у Шпанији. И Португалија. Видим више интересовања тамо. Ох, занимљиво. Да. И за егзотичне. Мислим да је то још увек тешко тржиште. Овде још увек није сваки дан, та лука је нешто што је прилично популарно. Мислим да је то само једна од оних ствари на које ако то виде, онда ћу можда отићи као опцију, али у смислу прикупљања и где могу да потроше свој новац. Мислим да они траже нешто попут онога о чему сам раније говорио, где можете осетити ту непосредност, непосредност и сложеност, нешто што се може одмах конзумирати, али исто тако вероватно могу да то ушушкају на неколико године и очекујте још више резултата или једноставно будите у потпуном страху од резултата. Осећам се као да се посебно у Шпанији и оно што видимо у Португалу потпуно испоручују без икаквих проблема и мислим да је то такође део разлога зашто је тако привлачно.

Невман ворк 24:39

Па хајде да видимо шта је још на нашој листи за видео за 2024. који ће вам рећи нешто што је заиста експлодирало након што смо објавили наше очекивање за дигитално. Споменуо сам да би Царајилло могао бити коктел године 2024.

Ана-Кристина Кабралес 24:58

Реци ми више.

Невман ворк 24:59

То је коктел кафе. Почело је са…

Ана-Кристина Кабралес 25:03

Чекати још један коктел кафе? Јесмо ли већ попили Еспрессо Мартини? Знам да нисам преболио, вероватно морам кад год изађем.

Невман ворк 25:18

Али чим сам то поменуо и чим смо то објавили одједном, добио сам толико различитих мејлова и текстова од људи. Тако да волим детаљан преглед, или не могу да верујем да је Америци требало толико времена да га открије. Пили смо ово одувек. И у Шпанији и Мексику. Мислим, јесте

Ана-Кристина Кабралес 25:32

Добро, па за оне који не знају, шта је то?

Невман ворк 25:35

То је мешавина еспреса и пића. 43 То је биљни лучар из Шпаније, а еспресо за 43. Да ли је као фернет? Исх? Хм, то је врста ваниле ИИ. Добро. Да, пријатно је пити и самостално.

Ана-Кристина Кабралес 25:52

Дакле, то је као Еспрессо Мартини на други ниво када?

Невман ворк 25:56

Претпостављам да је тако. Мислим да је то као лагани гутљај. И очигледно је веома популаран у Мексику. И заправо, Милс, Бернштајн је о томе писао и за часопис. И отишао сам у ресторан који је отворио кантину ел лугар, а они су имали месну кашу на менију. То је био Еспрессо Мартини, изгледао је баш као Еспрессо Мартини. Али то је био и кардио тренинг, као 443 у њему. А ја сам мислио: Знате шта, ово је само почетак тога да постаје тако мејнстрим, и то ме не би изненадило. Мислим, ево мог предвиђања. Од сада до краја године, почећемо да виђамо све врсте ресторана и барова, а не само оне који су мексички ресторани. Мислим да ћемо видети само експлозију. Ја сам за оно што ће доћи после тога. Знате, видимо толико много ребарца еспресо мартинија, има их свуда. Мислим, радујем се рифовима Царајилло-а, шта долази после тога.

Ана-Кристина Кабралес 26:52

Хајде, стави свој новац на то, шта ће доћи после тога?

Невман ворк 26:58

Да сам знао вероватно бих отворио бар и послужио га управо сада. То ће бити нешто што не могу да видим. Биће нешто чудно на ТикТоку, биће нешто визуелно, нешто лудо. Мислим, то је такође нешто што видим свуда где је за 2024. Толико је о имерзивним баровима имерзивно пиће нешто лудо нешто са димом нешто и посуда лудог изгледа, знате, у јарким бојама. Мора бити

Ана-Кристина Кабралес 27:32

Сада када кажете имерзивно је то веома различито од нечега што се служи поред стола или постоји мало више интеракције које долази од...

Невман ворк 27:41

Мислим да је све док постоји нека врста интерактивног елемента или нечега што је импресивно само таква популарна реч или било шта друго што више значи било шта. Видим то тако често. Мислим да заиста морам да будем критичнији према неким од ових фраза, али мислим да је један од највећих трендова који чекамо да видимо изнова и изнова, а вероватно чак ни да нећемо престати 2024, јесте пића која су тако упечатљива и хировито и преко врха. А ако укључује потрошача, да ради нешто да га учини посебним, или да себе стави у искуство, мислим да је више него боље све време. Знате да ли то укључује сипање нечега у издувавање пламена, подизање на светлост. Знате, то је увек нешто. Мења боје. То је желе. Морате га натерати да се љуља. Увек је нешто

Ана-Кристина Кабралес 28:36

Волим када ствари промене боју.

Невман ворк 28:38

Ја их волим. Требало би да буде забавно

Ана-Кристина Кабралес 28:46

И зато се осећам као да понекад духови, посебно у ресторану, само нека врста Трумпс вина као да немамо такве секси ствари, знате, само излази из флаше.

Невман ворк 28:55

О мој Боже, имамо ову огромну боцу. Од заиста великих.

Ана-Кристина Кабралес 28:59

Да, дефинитивно видите како магнуми излазе да свирају, посебно у свету светлуцања који, знате, за 2024. не видим да угаси било шта што ће светлуцати и даље бити нешто за чим сви жуде осећам као да сви сигурно само желе нешто светло и шумеће нешто да олакша расположење, не желимо да одмах осетимо ствари које су претешке. Знате, једноставно морамо да пређемо на такве ствари и добро је видети и то у сличним духовима. Па преко шприцања и чега другог, да ли је то уопште замрло?

Невман ворк 29:34

Не…Понекад заузима неку врсту задњег седишта за можда Еспрессо Мартини, али мислим да чим се време поново загреје.

Ана-Кристина Кабралес 29:40

Ох, сигурно. И то можете видети као што бар знате када ја покривам као бордо и трчим, видите да ће више Апалача желети да прошире своје засаде за беле сорте. Они схватају да постоји већа потражња за овим. Само ће потрајати јер постоје правила која показују колико можете проширити на годишњем нивоу. Али чак и локално, да, то су ствари за којима жуде, или барем за следећу, знате, генерацију желе само лакше, попут прскања, светлуцавих, белих, чак и неких ружа. А са ружама имам и ту мало кости да наберем. Али да, то је још увек битка, само на неки начин, У реду, опет, нема проблема, али у стилу Росае по монселу. Али само сам пожелео да мало истражимо, осећам да дубља боја као што је Рози, посебно која долази из Тавела, на неки начин плаши људе, а у ствари су управо тако невероватни гастрономски спојеви. И можда чак могу само да узмем флашу и отворим са њом из ваших предјела или само мало мало, скоро да шушти право кроз, као, знате, ваше прво јело, до краја, као можда чак нешто као, знате, као, можда заиста нежан као вагиу бифтек или нешто слично. Могу да га носим до краја. Мислим, тако да нису све руже изграђене исто, али само бих волео да истражимо мало више у овој категорији. И њихов анђео тамо је тако добар, а ја ћу наставити да се борим у тој битци. Али само бих волео да експериментишемо више са различитим врстама ружа.

Невман ворк 31:21

Морате да видите да га АЦ буквално удара

Ана-Кристина Кабралес 31:28

Да, добро је испало, то сам рекао. А опет, знате, моја пристрасна перспектива овде, само зато што ми се то толико свиђа. И ја то такође покривам.

Невман ворк 31:40

Тако да се осећам као да се некако завршавамо да урадимо нека коначна предвиђања и у реду, јер се осећам као да заправо још нисам ни причао о убијању. Само напред. А ако гледам, размишљао сам о томе на које велике трендове духа треба обратити пажњу 2024.? А за мене, мислим да ће то бити нешто суседно усвојено.

Ана-Кристина Кабралес 32:02

Боже, надам се. Потпуно сам у томе.

Невман ворк 32:08

Мислим да текила никуда не иде. То је, још увек је апсолутно велики. И већ је спреман да надмаши вотку и виски ако већ није.

Ана-Кристина Кабралес 32:20

Да ли тренутно постоје статистике које показују колико је само водећи у односу на друге категорије?

Невман ворк 32:25

Дефинитивно постоји статистика. Да, нећу их избацити из главе, али свакако разговарам о Савету за дестилована алкохолна пића у САД и другим ентитетима. ИВС су, мислим, изнова и изнова, то само показује да је убијање само на врху листе лидера, а тамо где није. Ускоро ће бити и ово би могла бити година. То је веома уска, свака друга категорија која је изнад пете, то је веома уско вођство. Ох, и да, и само наставља да иде.

Ана-Кристина Кабралес 32:54

И где Мескал упада у то?

Невман ворк 32:57

Мислим да то заиста долази.

Ана-Кристина Кабралес 33:00

То је узбудљиво.

Невман ворк 33:01

Поготово нема толико славних мескала, мислим да је то тако тачно. Осећам се као да је то као, узбуњивач, знате, то је, то ће заиста преузети власт. Не осећам се као да постоји заиста специфичан, више од неколико специфичних брендова. Мислим, сви знају Делма геј и Лидл и постоји неколико брендова које људи познају, али не осећам се као да постоји један који је био као безначајни успех који каже као, Трон оне за текилу, или цасамигос је за текилу трећи, постоји као, цела суза добро познатог да нас убије где се осећам као да је најбоља чашица, као да мало-помало стиже тамо, некако се прикрада, знаш, говорећи преко зида, ако ће ово бити, ускоро ће бити тамо. И мислим да ћемо једном када се то деси, мислим да ћемо ове године, такође видети, зар не знате, колико дуго брда Мескал хоку Хилс текилу? Мислим да би ово могла бити година коју ћемо можда видети тако високе. И то није посао, више личи на Гоби у суседству. Не желим да улазим превише у коров о томе, али то је биљка која је веома слична агави и ствара дух који је по укусу веома сличан текили или мескалу. А 2022. видео сам своју прву славну личност тако високу, а то је био Лени.

Ана-Кристина Кабралес 34:25

То је заиста ретко од свих категорија. И смешно је што не мрзим, па је све у реду.

Невман ворк 34:32

Мислим да је овога пута то била навика. Мислим да је ово доба више славних, па реците или можда грешим. Можда ће то бити  славна личност, али ће бити једна од оних која ће изаћи из капије и до краја 2024. мислим да ћемо имати још једну надолазећу суседну категорију Агаве/Абаге. Долазе по тебе да убију ако долазе по тебе. То је моје предвиђање.

Ана-Кристина Кабралес 34:59

Изгледа да ћемо заједно попити много више маргарита.

Невман ворк 35:03

Није ми жао.

Ана-Кристина Кабралес 35:07

Можда је ово нешто што више чујете, а ни ја не знам у вашем свету. Али нешто што мислим да ћу дефинитивно чути на језику је више од професионалаца и само потрошача уопште, као, знате, причали смо о томе, да ли је ово органско? Због тога је, знате, одрживо направљена биодинамичка, али регенеративна пољопривреда? Да ли се то уопште појављује у вашем свету?

Невман ворк 35:33

С времена на време понекад у одређеним, одређеним џеповима овде? Причати више о томе?

Ана-Кристина Кабралес 35:39

Да. Дакле, то само подиже ствари на други ниво где ми некако више гледамо на ствари као што су покровни усеви, горњи слој земљишта, је добробит запослених и једноставно у окружењу у којем се заиста може одржати и бити у стању да на неки начин излечите и кроз све изазове, ако хоћете. То је веома лаган опис овога. Много је сложеније. Али они посебно кажу да вина произведена у таквим срединама, једноставно заиста хватају суштину места, осећате интензивну минералност и само ствари које су тако дивље и јединствене на том месту. И имао сам задовољство да пробам неколико док сам био одсутан у Француској. а ја сам био само као, Вау, шта је ово? Да, било је тако задивљујуће. А ствар је у томе што сам се изнова враћао тим винима и само желео да разумем. А ствар је у томе да је било скоро немогуће ухватити у само једном седењу као да морате бити тамо и разумети када кажу да, као, знате, заиста можете да осетите мирис овце и високог трава и све те ствари. Али ово су вина која ја само Вау, тамо. Имају предивну дивљину и начин на који се једноставно стапа и као у стаклу. То једноставно није ништа слично томе. То је енергија, ако хоћете, коју никада раније нисам осетио. И знате, поред тога, сада размишљам о томе, поготово зато што волим да пишем о овој сличној теми транспарентности, да ми се такође свиђа како видимо да све више винара експериментише са разним различитим посудама. Једна од ствари које сам волела када сам била у посети је да видим да су такве ствари експерименталне, посебно са винским глобусима. Дакле, буквално изгледа као глобус. Али имамо чашу у којој мислите да је окружење потпуно редуктивно. Али није, знате, потпуно. И оно што ми се свидело код овога је само то што можете осетити чистоћу колико је добро направљено то грожђе. Или ако ћете отићи од тога. То је као још један аспект тога. Постоји толико много различитих начина да се експериментише са овим, да је још увек прилично ново. Али једноставно волим провидност грожђа у овој посуди и друге ствари које сам пробао, да ли је из амфоре, или, као веома различита, попут врста бетонских јаја, или чак јаја од нерђајућег челика, што знате , прилично су ретки. Волим овај ниво експериментисања, јер заиста покушавају да очувају, као, квалитет онога што расту. И онда само на неки начин користити мало овога и мало оног, да ли би то било као велики формат, као храст или било шта, да би се некако пожелело само за нечим са толико финоће и елеганције. Тако је добро

Невман ворк 38:45

Волим што можете имати све ове различите технике које чак и ако не разумем шта су, мислим, једноставно их сипате у чашу и доживите.

Ана-Кристина Кабралес 38:54

Да. Срећни смо, зар не?

Невман ворк 38:59

У реду, мислим да је то било отприлике то време.

Ана-Кристина Кабралес 39:02

Да, спреман сам за маргариту. А што се тебе тиче?

Невман ворк 39:04

Ох, да, апсолутно. Ја сам у

Ана-Кристина Кабралес 39:05

Добро звучи. Па, хвала свима на слушању, и видећемо вас следећи пут. Узбуђени смо због године која долази и који ће се изненађујући трендови појавити у 2024. Имате ли питања или желите да поделите своја размишљања о трендовима пића у 2024? Волели бисмо да знамо. Можете нам послати своје коментаре и питања на подцаст на Вине Ентхусиаст дотнет. И запамтите, можете се претплатити на овај подкаст на Аппле-у, Гоогле-у, Спотифају и било где другде где слушате своје омиљене емисије. Такође можете да одете на винеентхусиаст.цом/подцаст за више епизода и транскрипата. Ја сам Анна-Цхристина Цобрас и хвала на слушању.

Самантха Сетте 39:55

Поред производње садржаја светске класе, да ли сте знали да је Вине Ентхусиаст такође главна дестинација за куповину производа за живот у вину. Само посетите нашу продавницу на вине ентхусиаст.цом где ћете открити невероватан асортиман производа јединственог квалитета који гарантују да ће побољшати ваше искуство вина. Од стакленог посуђа и додатака до 1000 уникатних поклона за вино. То је као продавница играчака за љубитеље вина. И не заборавите да заштитите своје вино. Ми смо водећи у земљи малопродаја производа за складиштење вина. Било да имате шест или 600 боца, пожелите вински ормарић или винску собу по мери. Наше бесплатне консултације о складиштењу вина ће вам помоћи да пронађете савршено решење за вашу колекцију. Посетите винеентхусиаст.цом данас. Оживљавамо вино. Донео вам га продавница Вине Ентхусиаст