Close
Logo

О Нама

Цубанфоодла - Ова Популарна Рејтинг Вина И Мишљења, Идеја О Јединственим Рецептима, Информације О Комбинацијама Вијестима И Корисних Упутстава.

Култура

Зашто је наранџасто вино одједном свуда?

Ипак наранџасто вино постоји вековима, остаје помало енигма за многе особе које пију. Дакле, шта је ово вино боје ћилибара и како се производи? И зашто смо све више виђали да се то појављује на јеловницима у ресторанима и баровима током последњих неколико година?



Сео сам са Дорин Винклер да сазнам. Винклер је соммелиер, стручњак за наранџаста вина и оснивач Оранге Гло , једина продавница вина на свету која је искључиво посвећена овој категорији.

Можда ће ти се свидети и: 8 наранџастих вина која тренутно волимо

Слушајте како Винклер објашњава порекло наранџастог вина и како се производи древни стил. Она такође говори о томе зашто мрзи да га називају модерним и да ли је наранџасто вино исто што и природно вино. Коначно, она објашњава зашто ресторани све више додају наранџаста вина у своје винске програме.



  Аппле Подцаст лого
  Логотип Гоогле подкаста


Еписоде Трансцрипт

Транскрипти се генеришу помоћу комбинације софтвера за препознавање говора и људских транскрибатора и могу садржати грешке. Молимо проверите одговарајући аудио пре цитирања.

говорници: Јаци Топпс, Дореен Винклер

Јаци Топпс 00:08

Здраво, и добродошли у подкаст Вине Ентхусиаст. Послужујете културу пића и људе који је возе. Ја сам Јаци Топпс. Ове недеље улазимо у диван свет наранџастог вина. Па шта је ово вино боје ћилибара? И како се производи? И зашто видимо све више опција које се појављују на јеловницима у ресторанима и баровима у последњих неколико година? Сео сам са Дорин Винклер да сазнам. Са више од деценије искуства у индустрији. Дореен је соммелиер, стручњак за наранџаста вина и оснивач Оранге Глоу, продавнице вина специјализоване за наранџаста вина овде у Њујорку. У ствари, то је једина малопродајна продавница на свету која је искључиво посвећена овој категорији. Дакле, слушајте, како Дорин објашњава порекло наранџастог вина; како се производи вековима стар стил; зашто мрзи да се то назива тренди; Да ли је то исто што и природно вино; и зашто ресторани све више додају флаше у своје винске програме.

Јаци Топпс 01:20

Свака чаша вина прича причу. Ове приче откривају скривене историје, укусе и страсти. А понекад разоткрију наше најцрње жеље. И најновији подкаст ентузијаста вина Винфамоус Јоурналист Асхлеи је провео сецирајући доњи део винског света. Чујемо се од људи који знају шта значи када производи љубави и бриге постану извор похлепе, нашег греха, па чак и убиства. Свака епизода води слушаоце у мистериозни и историјски свет винарства и злочина који су од тада постали Винфамоус. Овај подкаст се добро слаже са љубитељима вина, штреберима историје и зависницима од криминала. Дакле, узмите чашу свог омиљеног вина и пратите подкаст да нам се придружите док улазимо у преокрете и преокрете иза најшокантнијих винских злочина свих времена. Пратите Винфамоус на Аппле-у, Спотифи-у или где год да слушате и обавезно пратите емисију, тако да никада не пропустите скандал. Нове епизоде ​​излазе сваке друге среде.

Јаци Топпс 02:30

Здраво, ја сам Јаци Топпс, уредник штампе овде у Вине Ентхусиаст. А моја гошћа данас је Дорин Винклер која ради у винској индустрији више од једне деценије. Дуриан је соммелиер, стручњак за наранџаста вина и оснивач Оранге Глоу, продавнице вина специјализоване за наранџаста вина овде у Њујорку. Добро дошла Дорин, тако ми је драго што нам се можеш придружити данас.

Дореен Винклер 02:55

Хвала ти, Јаци! Тако сам срећан што сам овде.

Јаци Топпс 02:58

У реду, хајде да одмах ускочимо. Наша тема ће бити наранџасто вино, а ви сте стручњак. Шта је наранџасто вино? А одакле је настао?

Дореен Винклер 03:10

Наранџасто вино се прави од белог грожђа. Користе грожђе, коре, стабљике и седишта. Дакле, када имате бело вино, само притисните бело грожђе. Али када правите наранџасто вино, користите сву робу коју прође грожђе.

Јаци Топпс 03:29

У реду, само да буде јасно, нема поморанџе у наранџастом вину?

Дореен Винклер 03:37

Ниједна поморанџа није оштећена у процесу.

Јаци Топпс 03:41

Мислим, знаш, није то забавно питање. Али не треба се спрдати ни са ким. Али знам да сам имао људе када сам покушао да објасним наранџасто вино као ох, да ли постоје поморанџе и какве поморанџе, и тако само желим да будем јасан да се наранџасто вино не прави од поморанџе.

Дореен Винклер 03:57

Сваког дана добијам ово питање. Мој тим увек каже да ако добију 1 долар сваки пут, питају их да ће бити богати. Тако да потпуно разумем.

Јаци Топпс 04:11

Дакле, каква је ваша позадина са наранџастим вином? На пример, како сте ушли у винску индустрију и почели да проучавате наранџасто вино?

Дореен Винклер 04:19

Дакле, ја сам сомелијер. Ја сам пореклом из Немачке. Био сам један од најмлађих сомелијера тамо. Мој први посао у пракси соммелиера био је 22 године. И да, заправо сам имао веома традиционалну соммелиерску каријеру, знате, радио сам са свим бордоским и бургундским и шампањцима и свим овим водећим винима света. А онда се нешто заиста променило, где сам ја био, постао сам образованији о томе како је мој направљен. Заиста, јер чак и ви сте сомелије и знате много ствари о регионима и једном вину., Али нико заправо не говори о томе како се та вина праве и колико адитива има и зашто да се куша сваке године, веома слично, и тако даље. И окушао сам се у природном вину. А тада је то било буквално пре 10 година овде у Њујорку. Било је много ресторана који су били занимљиви. Али нису хтели да буду пуни. А онда сам упознао кувара тх

радио је у Номи у Данској. И желео је да ме запосли и желео је пуну природну винску карту. И тада је све почело. Упарио сам мени од 19 јела у овом ресторану. И управо сам заиста видео колико су наранџасте винске крушке изузетно разноврсне. И ту је заиста почела моја опсесија наранџастим вином. То је било пре 10 година, да. И од тада сам некако тражио, а затим почео да тражим ресторане који имају наранџаста вина, али их није било толико. И почео сам да стварам свој мали посао који је као соммелиер на ретаинер. Тако сам радио са много малих ресторана у граду и у Хамптонсу, али на ретаинер и њиховим винским програмима, као и на обуци њиховог особља и свему што тамо припада, затим бројевима. И ставио сам много наранџастих вина на ове листе, и то је било као да возим и осећао сам се као да знате, заиста могу да едукујем о томе. И могу да укључим тим и да их супер узбудим.

Дореен Винклер 06:38

И дуго сам био веома срећан што сам имао све ове држаче. И рад са различитим ресторанима. То је једноставно сјајно. Као да састављам различите концепте и заиста волим да их усавршавам. И желео сам да урадим нешто што је више лично за себе. И тако сам основао вински клуб Оранге Глоу.

Јаци Топпс 07:00

Ох, вау. Добро,

Јаци Топпс 07:01

И тај клуб се претворио у продавницу. Тачно?

Дореен Винклер 07:02

све је то читава прогресија. И да, вински клуб је кренуо. У пандемији сам почео у јесен 2019. И било је тако усамљено. Само вински клуб, не би требало да вам се свиђа, није једнократан. То је заиста као обавеза. И да, током пандемије, изгубио сам све држаче, што је било веома застрашујуће, јер су била четири чувара. Моја кирија је плаћена. Било је стварно добро. И да, одједном, као да стојиш тамо, ти си као, ох. уложио сам сваку унцу коју сам имао у овај вински клуб. И мислим да је мој вински клуб веома, веома поштен. И тамо нема пунила. И заиста је као моја мала беба, мој мали љубавни пројекат. Да тако кажем. И до данас, иде веома добро.

Јаци Топпс 07:59

И тај клуб се претворио у продавницу, тачно.

Дореен Винклер 08:04

Тачно. Дакле, када растете, понекад постоје проблеми са начином и да, једноставно смо такође направили много искачућих прозора. Као да се осећам као да сам само на тај начин живео своје дивље снове. Желео сам овај лични наранџасти вински клуб. Нико у том тренутку није направио наранџасти клуб. Чак сам рекао да би људи заиста требали да раде наранџасти вински клуб би било супер. И онда сам помислио, али ко би то требао да ради. Мислим, знаш зашто себи не дајеш такво самопоуздање. А онда је то био вински клуб. И онда као, људи су тражили једнократно, и тражили су да пошаљу људима поклоне и слично. И то је расло. А онда смо радили, као што сам рекао, поп-уп да бисмо желели да имамо 25 различитих вина у ресторану. И као да их само послужите до пола чаше и као да је било лудо. Пили смо наранџасто вино, магнуме, појавили смо се у ЛА-у, били смо свуда. И било је тако забавно правити ове забаве. Затим је клуб повећао поруџбину и онда је дошло до проблема у раду са продавницама које смо користили за испуњавање поруџбина. И сви су имали неке проблеме, а онда смо ми имали проблема због тога. Нећемо превише улазити у то. Морао сам да донесем одлуку да ли желим да наставим да се бавим овим наранџастим животом или желим да наставим консултације, у чему сам био веома успешан. А пошто смо већ имали овај слој, није било тако страшно као да сам већ имао своју јазбину у клуб долази новац, знате, као да могу да радим више догађаја у продавници, а радим их и ван сајта. Сада их радимо виртуелно. И, такође, и само сам помислио, знате, није тако страшно. Али знате, драго ми је што не знам, не знам шта сада знам.

Јаци Топпс 10:10

У реду, хајде да се вратимо само на секунд. Дакле, почели сте у вину и били сте заиста узбуђени због природних вина. Да ли је већина наранџастих вина природна или органска? Често се категоришу на исти начин. Да ли је тачно да вина неће бити природна, органска?

Дореен Винклер 10:27

Дакле, они не морају бити природни, већина њих јесте. И то је компликовано, јер као, коме можете веровати? За мене? Постоји много истраживања која се баве тим. Али за редовног потрошача, мислим да је веома тешко открити да ли је ово природно наранџасто вино или не.

Јаци Топпс 10:46

Шта је са вашом радњом и у вашем клубу, да ли продајете углавном сва природна вина или органска вина,

Дореен Винклер 10:53

Сва моја вина су природна колико и долазе. Дакле, ми не продајемо органска вина, јер за мене то значи да је само органски убрано и направљено од органског грожђа. Тако да му се још може додати много адитива. Већина мојих вина у продавници је биодинамички. фармед, јер увек осећам да је то као, знате, постоји више посвећености томе. Имамо доста вина која су 00. И морам да кажем, оно што се дешава последњих година са тим, да људи заиста могу да винарија заиста може да ради без додавања сулфида је веома интересантно, јер је пре много година једноставно постао би смеђи сок након сат времена од отварања. Дакле, то је било веома узбудљиво. Али да, заиста гледам на веома ниске нивое сумпора. Стварно како иде производња. Постављам много питања. Увек волим да радим са неким новијим винаријама. Али наравно, имамо много сличних, лоцираних врло етаблираних винарија код нас. Али да, што је могуће минималније са сулфитима и што природније.

Јаци Топпс 12:03

А само за неке од наших слушалаца који нису упознати, где је дошло до контакта наранџастог вина или коже? Мислим да би требало да разговарамо и о томе, јер мислим да многи дистрибутери и произвођачи у државама можемо ли то назвати наранџастим вином, али то се зове и контакт са кожом? Одакле је настао?

Дореен Винклер 12:23 поподне

Дакле, настао је у Републици Грузији. И то је као ова скривена тајна јако дуго.

Јаци Топпс 12:31 поподне

Да, као векови, зар не? Као 1000 година.

Дореен Винклер 12:35 поподне

Дакле, то се враћа пре 8000 година, а они су само буквално желели да направе бело вино. Али некада, знате, нису имали штампу, газили су ногом, што многи људи раде и дан-данас. А онда су тамо оставили коже, стабљике и седишта. И почела је да се претвара у ову боју ћилибара. Али нису хтели да баце алкохол. експериментисао са тим?

Јаци Топпс 13:04

Негде сам прочитао да је наранџасто вино за бело вино исто што и за црвено.

Дореен Винклер 13:10

Тако да бих рекао апсолутно не.

Јаци Топпс 13:14

Не, ок.

Дореен Винклер 13:16

Само зато што црвено више личи на наранџасто вино. Наранџасто вино се буквално прави на исти начин. Ако само пресујете црвено грожђе, можете направити бело вино од њега. Баш као што од белог грожђа можете направити бело вино, као што то обично радите. Али ако морате да оперишете љуску као што радите са црвеним вином, онда оно постаје црвено. И у овом случају постаје наранџаста.

Јаци Топпс 13:43

Јер боја тада танини потичу из коре, а не из сока.

Дореен Винклер 13:47

Да тачно. Добро. Мислим, увек топло препоручујем људима да беру, јер онда то можете видети до краја. Црно вино се јако дуго натапа. Али и зависно од сорте грожђа, а то је заиста важно када је у питању наранџасто вино. сорта грожђа.

Јаци Топпс 14:06

Дакле, да ли се могу направити са било којим белим грожђем или су врло специфичне које су боље за Амберова вина.

Дореен Винклер 14:13

Дакле, заиста бих рекао да је ово питање винара. Али осећам се као да се увек изненађујем што сам много мислио да ризлинг не функционише. А онда сам видео примере много година после наранџастог вина које се прави од ризлинга и то ме је буквално одушевило. Тако да не бих рекао да то не може да се уради, али заиста мислим да када је у питању наранџасто вино, толико тога долази од грожђа и људи увек воле бело грожђе или бело грожђе, али није, није тако јер имају све врсте различитих нијанси боја. Кад је о том грожђу реч. Имају различиту дебљину коже. Раније су имали различите феноле који су различито грађени. Мислим, има толико тога и винар заиста добро познаје своје грожђе, а у региону не морају да проучавају све, 20 1000 сорти грожђа. Они их добро познају у регионима и знају како да виде колико дуго је мастурбација за одређену сорту добра. Тако да осећам да то може да се уради и осећам да је друго грожђе боље за то и да је неко грожђе боље од другог.

Јаци Топпс 15:34

У реду, да, мислим да је то одличан одговор. Осећам се као наранџасто вино. Оне које сам пробао су свеже и врло мало старе, али сам чуо за старење храста. Па да ли вам је познато много наранџастих вина која одлежавају и у храсту.

Дореен Винклер 15:51

Дакле, пре свега, постоји много различитих наранџастих вина која су у ствари одлежна, тако да их имамо много у продавници. И тако је исто као и са другим винима. Неки су сада направљени за уживање, а неки су направљени да их можете чувати годинама и уживати у њима за 10 или 20 година. Понекад је укључено старење храста, али обично је то природни храст или неутрални храст, како се зове. Дакле, није као свеже тостирано храстово буре при првој употреби. Јер када је у питању природно вино, а то је углавном оно што је наранџасто вино, ми не желимо да додамо било какву арому вину. Дакле, да, видим пуно великих буради, 600 литара хране, зглобова и тако даље, које су коришћене много година и никада, знате, а онда се користе за наранџасто вино.

Јаци Топпс 16:54

Проведите викенд истражујући нека непозната подручја за гажење грожђа. Смештен само неколико минута западно од Портланда у чувеном искуству долине Вилламетте у Орегону и изузетан интиман свет вина у долини Туалатин открио је више од 30 винарија светске класе без гужве, уживајте у десетинама различитих сорти, које су све локално узгајане и произведене на северозападу Пацифика. Истражите долину Туалатин у Туалатину. валлеи.орг То је ЛАТИНСКА валлеи.орг

Јаци Топпс 17:35

Ово је тако фасцинантно. Ја мислим. Мислим, ја сам, у последњих неколико година, пуно пио наранџасто вино. И схватио сам да је категорија тако широка, као да је такав спектар. Знате, као, природан или неостарио или не. Тако да је тако фасцинантно. Мислим да је супер.

Дореен Винклер 17:54

Да, морам да кажем да се увек дешавају нови бродови. И то је заиста, заиста узбудљиво. Најновији тренд је очигледно мермер у Италији. Очигледно је много јефтиније у Италији набавити мермер. Цемент к наравно у Грузији, упити су још увек велики и ја сам за наше се сада производе у многим другим земљама. Зато што су увек били пореклом из Грузије. Сада видим да се праве у Шпанији и Португалу и другим земљама. И имате фиберглас. Мислим, некако је као да је бесконачно. Оно што се сада нуди за посуде за одлежавање вина.

Јаци Топпс 18:40

Знате, ово је било наранџасто вино. Амбер вино постоји вековима. Али знате, тек у последње три, пет година видите да се појављује на менијима ресторана и барова, а сада и на наранџастим винотекама. У реду, ти си једини у Њујорку. Сјајно. То је сјајно. Свет у свету.

Јаци Топпс 19:04

Вау, то је сјајно. Зашто мислите да је управо сада у последњих пет година то све више у тренду? Волео бих да се осећам посебно у Сједињеним Државама. Осећам се као у Европи, можда не толико. То није нужно тренд, али овде у Сједињеним Државама. Дефинитивно је у тренду.

Дореен Винклер 19:22

Добро. Па, рекао бих, можда да се одмакнем на секунд. Дакле, можда је стара 8000 година, али је до пре 40 година била тајна од остатка света јер Република Грузија никада није била туристичка земља. Дакле, као да људи нису знали за то, нису летели тамо и волели су да буду изложени томе. Али пре око 40 година, два веома позната винара данас Гравнер и Радикон, који су заправо отишли ​​у Грузију, добили су један од тих упита и почели су да покушавају да направе тај стил. И као што знате, они су веома успешни у томе. А одатле се шири од Италије, до Словеније, до Хрватске, до остатка Европе, до сада Аустралије. Мислим, овде имамо вино, то је из Јапана, то је наранџасто вино. Дакле, то је некако тако како се све ово догодило. Рекао бих да људи једноставно нису образовани о наранџастом вину. Као, осећам да је све то напредак. Хајде да погледамо, знате, нико није желео да направим мени за природно вино пре 1010 година. Хтели су да можда ставим неколико природних вина на листу, али су онда хтели да одмах иза тога. биодинамички, органски, одрживи. И то је све збунило и натерало људе да се плаше такве врсте вина. Хајде да добијемо нешто нормално. А последњих година, баш као, знате, пуни су природних винских барова, пуни природних ресторана, за које схватам да сам ваљда помогао некима од њих да се направе. А тамо је било само више образовања. Када погледам, пре пет година, радио сам ову листу овде на Ловер Еаст Сиде-у, имали смо 15, наранџаста вина су ставили 15 наранџастих вина на ту листу, а ми смо ставили три од њих на чашу, имали смо Пикуетте-а. Имали смо лакше, мирно наранџасто вино и оно пуно. И управо су људи попут заиста постали више образовани и више изложени томе. Рекао бих само да осећам да је винска индустрија можда урадила нешто за ова вина и да, знате, градимо трендове у том смислу, знате, винари, винска индустрија, увозници да би помогли у трошковима ово, а онда деца чују за то. А онда су као, знате, отишли ​​у окружење. Као, желим да пробам наранџасто вино.

Јаци Топпс 21:51

Да. Мислим да сам то урадио, знаш, као, пре неколико година је било као, ох, постоји једно наранџасто вино. Добро, наравно. Покушаћу то.

Дореен Винклер 21:58

Да, ја, не волим реч тренди. Само мислим, знаш, не мислим да сутра не затварам радњу. Наранџасто вино сутра више неће бити тренд. Знате на шта мислим? Да, мислим да постоји само више образовања, и само ће се развијати и постоји само неколико од 1000 винарија које производе наранџасто вино у држави, и оно дефинитивно расте и много више људи има проблема са масти, али то је и даље веома мала количина када се упореди са, знате, производњом белог вина.

Јаци Топпс 22:34

У реду, тако да знам да је и по мом мишљењу, наранџасто вино веома разноврсно и веома пријатно за храну. Због начина на који је ферментисан јер има контакт са кором и танином. Да ли и ви то налазите?

Дореен Винклер 22:49

Изузетно је свестран. И заиста, тако је некако почело када сам рекао да упарујем овај мени од 19 јела и овај ресторан 2013. И то је заправо био веома компликован мени. Много тога се киселило и димило и тако даље. И то је био скандинавски ресторан. А ја само, заиста је свестран, као да можете јести као суши са неким од пенушавих, па чак и светлијих мирних наранџастих вина. Можете јести пржену пилетину са богатијом попут пенушаве поморанџе. Као да знате да имамо заиста кул Саувигнон Бланц из Аустрије који иде као веома добар за крудо од капице. Постоје чак и неке остриге које можете узети неке од њих, затим разне врсте сирева, чоколаде или увек оставите да их позајмите. Постоје вина у којима можете појести јагњеће котлете, и да, буквално је као да не престаје. Постоји много азијске кухиње која добро функционише, рамен. То је прилично бескрајно. Веома је свестран. То ми се стварно свиђа. А када људи дођу у радњу, они заправо увек могу да виде неке дегустационе белешке, али и парове и увек су као, О мој Боже, чиниш ме гладним. Понекад неки људи заиста воле да иду са тим. И они су као, Да, то је оно што смо хтели да урадимо вечерас, јер знате, увек вам треба инспирација. Шта урадити за вечеру или шта узети за понети.

Јаци Топпс 12:18 поподне

Баш тако. Да. Дефинитивно ме чиниш гладним. Дакле, када људи по вашем искуству, заправо покушају да заиста уђу у вашу радњу и знате, када имате дегустације и да ли су заиста у томе у том тренутку, као да видите чим то пробају, људи су заиста одушевљени то.

Дореен Винклер 12:37 поподне

Тако да на нашим дегустацијама увек водим рачуна да имамо разноврсна вина. Дакле, они не почињу са контактом са кожом од 10 година, од годину дана. Обично је као еволуција. Тако радимо једном месечно. Волимо дубоко заронити да заиста дубоко уђемо у одређени регион и да пробамо различите сорте грожђа у Шпанији. Примена и даље. И тако научите много о томе. Затим имамо редовне дегустације које су обично такође као из одређене земље. И да, обично су само, ако су нови, веома изненађени. И они мисле да је то заправо лакше сварљиво, да би помислили да јесте, знате, увек постоји нешто као да су људи увек мало уплашени. Понекад је моје, укусно је, знате, понешто за свакога у овој категорији. Тако је, знате, можда је тако ниша, али је тако широка. И на крају дана, постоје различити начини за прављење пенушавог вина. То није само наранџасти орах, постоје различите врсте различитих врста. И погледајте, има минерално мирних вина, има цветних, има тропских, има умамија, постоји да је то тако велики спектар.

Јаци Топпс 25:55

Да ли су они које продајете у својој радњи? Да ли могу да оду у свих 50 држава или воле некога ко може да се пријави на вашу веб локацију и купи их на тај начин?

Дореен Винклер 26:06

Можемо да испоручимо у 44 државе.

Јаци Топпс 26:09

Добро. 44 државе и ваша продавница? Да ли је то клуб? Или имате вина која продајете само појединачно?

Дореен Винклер 26:20

Дакле, ми не продајемо клупска вина. Куп вина је само за клуб. А онда имамо око, имамо нешто између 70 и 100 наранџастих вина на нашим полицама. Дакле, они могу само бити одабрани?

Јаци Топпс 26:34

Да, дошао сам у твоју радњу, шта је то било пре две године. Тако је било и током ЦОВИД-а. Али било је, било је сјајно. Свидела ми се твоја продавница. Тако да имам само једно последње питање за вас. Шта пијеш ових дана? Шта је у вашој чаши?

Дореен Винклер 26:55

Тако да сам у последње време био мало опседнут пикетима. Дакле, само су направљени од другог пресовања коже, мало воде и мало квасца. Супер је лако пити лети. А када радите онолико колико и ја, добро је да пијете нешто мање алкохола. И баш као мала количина на крају дана или не сваки дан, наравно, једног дана, али и то ми се свиђа некако зависи. Увек сам другачије расположена. Знаш, шта ја упарујем? Шта радим вечерас? Идем ли на кров пријатеља? Шта носим? Само волим Рхидиан-а као да ми лако досади. Али са наранџастим вином, не досађујем се јер има још много тога за истражити и толико тога за попити. Дакле, као да, пијем пуно Пикуетте-а и волео бих да више људи прави ПЦАТ да задовољи винаре тамо. Тако је добро. И али да, некако сам стално другачије расположен.

Јаци Топпс 27:56

Слажем се са тим. Дефинитивно волим охлађени пикет. Као да нема ништа боље од одличног аперитива или ћете добити храну, супер је. Хвала вам пуно што сте нам се данас придружили и једва чекам да поново свратим до ваше приче. Тако сам срећан што живим у Њујорку.

Дореен Винклер 28:16

Хвала ти пуно Јаци.

Јаци Топпс 28:22

Од разних сорти белог грожђа које се користе до дужине мацерације. Разноликост је бескрајна. Није ни чудо што су наранџаста вина; или вино у контакту са кожом свуда се појављује на јеловницима пића. У реду, наранџасто вино се заправо не прави од поморанџе. Међутим, то изазива иновације међу произвођачима и занимљиве разговоре и дијалог међу онима који пију вино. И то је увек добра ствар. Које су ваше мисли? Ако вам се допала данашња епизода, волимо да читамо ваше рецензије и чујемо шта мислите. Можете нам послати своје коментаре и питања на подцаст на Вине Ентхусиаст. дотнет. И хеј, зашто не кажете својим пријатељима који воле вино да нас посете да би запамтили, можете се претплатити на овај подкаст на Аппле-у, Гоогле Спотифи-у и било где другде где слушате подкасте. Такође можете да одете на вине ентхусиаст.цом бацксласх подцасте. За више епизода и транскрипата. Ја сам Јаци Топпс. Хвала за слушање.