Close
Logo

О Нама

Цубанфоодла - Ова Популарна Рејтинг Вина И Мишљења, Идеја О Јединственим Рецептима, Информације О Комбинацијама Вијестима И Корисних Упутстава.

Култура

Постоји ли прави начин да се разговара о вину?

Ово је први у нашој серији од три дела која истиче неке од Будућност 40 произвођача укуса из 2023 . Током последњих неколико година, винска индустрија је почела да се обрачунава са својом разноликошћу и проблемом инклузије. Али стварање инклузивније винске индустрије почиње са признавањем начина на које може искључити људе.



Што нас води до нашег госта ове недеље. Алице Ацхаио основао Тхе Вине Лингуист , консултантска компанија, да едукује стручњаке за вино и оне који пију и прошире начин на који размишљају и говоре о вину.

Слушајте како Ацхаио објашњава како је ушла у индустрију; зашто је покренула Вине Лингвист, важност различитости унутар заједнице; и како ће ширење језика око вина помоћи онима који пију да развију дубље разумевање за то.



  Аппле Подцаст лого
  Логотип Гоогле подкаста


Еписоде Трансцрипт

Транскрипти се генеришу помоћу комбинације софтвера за препознавање говора и људских транскрибатора и могу садржати грешке. Молимо проверите одговарајући аудио пре цитирања.

говорници: Алице Ацхаио, Јаци Топпс

Јаци Топпс 00:08

Здраво, и добродошли у подкаст Вине Ентхусиаст. Послужујете културу пића и људе који је возе. Ја сам Јаци Топпс. Ово је први у нашој серији од три дела која наглашава неке од овогодишњих будућности. 40 Тастемакерс. Током последњих неколико година винска индустрија је морала да рачуна са својом разноликошћу и проблемом инклузије. А стварање инклузивније једне индустрије почиње са признавањем начина на које може искључити људе. Што ме доводи до нашег госта ове недеље. Алице Ацхаио. Алице Ацхаио је основала Тхе Вине Лингуист, консултантску компанију створену да едукује професионалце и оне који пију вино да прошире начин на који размишљају и говоре о вину. Зато слушајте како Алис објашњава како је ушла у индустрију; зашто је покренула Тхе Вине Лингуист; важност разноликости унутар заједнице и како ће ширење језика који окружује вино помоћи онима који пију вино да развију дубље разумевање за то.

Јаци Топпс 01:13

А сада реч нашег спонзора. Тхе Цаллинг је колекција калифорнијских вина из снова која нуди различиту палету сорти, стилова, а најбољи у класи апалачки винар Џејмс Мекфејл даје сваком вину јасан потпис, радећи са познатим породичним узгајивачима на изради шардонеа, пино црног и каберне совињона. Док прикупља преко седамдесет 90 плус резултата у процесу. Придружите се једном од Тхе Цаллингс, потпуно прилагодљивих винских клубова за први приступ новим издањима, посебним бербама из библиотеке и још много тога. Са четири опције чланства, постоји клуб за сваког љубавника, примите три пошиљке годишње или испробајте ту месечну претплату, испоручујући три боце месечно директно до ваших врата. За више информација и приступ, посетите нас на позиву вине.цом ентузијаста бацксласх-а.

Јаци Топпс 02:13

Здраво, ја сам Јаци Топпс. Моја гошћа данас је Алице Ацхаио, Алице је оснивач Тхе Вине Лингуист, компаније фокусиране на промену језика и културе вина како би се повећала доступност. Она је такође једна од овогодишњих ентузијаста вина у будућности 40 укуса. Добро дошла, Алице, тако ми је драго што нам се можеш придружити данас.

Алице Ацхаио 02:35

Хвала ти пуно, Јаци, хвала ти што си ме примила. Ово је узбудљиво. Како си?

Јаци Топпс 02:42

Ја сам одлично. Зато желим да почнем тако што ћу честитати на будућности. 40 укуса.

Алице Ацхаио 02:49

Хвала Вам много. Да, било је дивље. Али да, хвала вам пуно.

Јаци Топпс 02:56

Зато бих волео да чујем о вашем винском путовању. Можете ли нам рећи нешто о томе како сте ушли у вино?

Алице Ацхаио 03:02

Наравно. Да, то дефинитивно није директна врста путовања. Али рећи ћу, заиста, окренуо сам се вину након неколико година професионалног печења хлеба и осећао сам да се моје тело помало уморило. И само сам помислио, шта друго могу да урадим да ћемо и даље бити на истој линији сличне хране; индустрију угоститељства и схватио сам зашто нема смисла. Док сам био на колеџу, тамо сам похађао међународни курс за пиће и упознао сам се са оним што сада знам да је сам врх леденог брега у свету вина. И зашто знање, али док сам у овом тренутку свог живота размишљао, у реду, на пример где, где могу да се окренем? Сећам се колико сам уживао у томе на колеџу и мислио сам да ће ти требати вино у будућности. Када урадите нешто са гостопримством. У том тренутку, сањао сам да једног дана отворим свој бистро. И тако сам само помислио да ћете морати да знате вино за свој бистро. Па сам се окренуо вину.

Јаци Топпс 04:16

Мислим, као што вино и храна дефинитивно имају одличан однос, посебно у хлебу, зар не?

Алице Ацхаио 04:23

Да, мислим, укључена је ферментација. Увек кажем људима да волим ферментисане ствари. Знате, хлеб и вино од киселог теста. Они су, то су две моје омиљене ствари. Тако да је то био на неки начин скоро природан стожер за мене.

Јаци Топпс 04:38

У ком тренутку сте одлучили да покренете Тхе Вине Лингуист?

Алице Ацхаио 04:43

Наравно. Почео сам Вински лингвиста прошле године, отприлике у јануару прошле године 2022. И у овом тренутку, био сам у индустрији око шест година или отприлике, радио сам у доброј винотеци, а затим сам био кувар за дистрибутера у Масачусетсу пре него што сам напустио то и заиста кренуо на своје путовање, али да, тако да бих рекао да је прошле године почело веома лепо. То је прилично млада компанија у овом тренутку, али нисам нужно нов у индустрији.

Јаци Топпс 05:15

Ок, шта је тачно? Да ли је то компанија која воли, да ли је за образовање или ресурсе? Шта је заправо вински лингвиста?

Алице Ацхаио 05:23

Да, вински лингвиста је консултантска компанија. А наша сврха је да едукујемо професионалце и винопије, да променимо и проширимо начин на који размишљају и причају о вину. Дакле, уз то, ми заиста желимо да променимо језик и културу око вина како бисмо боље представили много разноврснију демографију коју сада видимо у свету вина. И уз то, такође желимо да укључимо културе и кухиње Глобалног Југа и његове дијаспоре, нисам сигуран да знате, мислим да у овом тренутку, ако неко није свестан, мислим да вероватно има своју главу песак. Али не видите, још увек не видите да се глобална продаја и њена култура уграђују у свет вина. И мислим да је то тако пропуштена прилика. И тако је део нашег рада да се постарамо да то појачамо у размак. И на крају, усредсређујемо рад винара и приче о виноградима. И све ове три ствари заиста имају за циљ да промене начин на који размишљамо о вину у будућности, тако да оно буде много инклузивније. То је више репрезентативно за демографију оних који пију вино коју сада имамо. Ради се о томе да се заиста фокусирате на искуства и чулна сећања људи и да користите винаре да их заварате да заиста причају своје приче о вину. Јел тако?

Јаци Топпс 06:44

Па вау, то је у реду. Дакле, пре свега, мислим, само да се вратим на језик који те окружује, мислим, одлучио си да уђеш и једноставно као, да демонтираш целу ствар, јер тако, као, мислим, на језику који окружује вино сеже стотинама година уназад, зар не? Као, претпостављам да је то огроман подухват

Алице Ацхаио 07:08

За мене је то врло једноставно, зар не? Увек кажем људима, говорим више језика вина, а онда питају шта је то. Зато волим да кажем људима да имам свој језик вина, који се заснива на мојој сензорној референтној тачки. А онда сам научио европски слеш језик западног друштва за вино, што је стандард дужине језика вина који сада имамо. И тако ја то говорим. И мени је било тако тешко да покушавам да се повежем са вином када сам осетио да сам приморан да говорим о вину само из те перспективе. И тако, знате, ја заиста гледам на вино и храну као на две ствари које су веома добре, пре свега, иду руку под руку, али и да имају велику способност да споје људе из различитих средина. И тако, када сам у винској индустрији и видео да начин на који говоримо о вину, језик којим говоримо о вину, заправо искључује људе, а не окупља људе, имао сам прави проблем са тим.

Потичем из културе у којој смо, веома смо оријентисани на заједницу, ми смо, знате, посебно нас храна спаја. И као што сам рекао, видим да су храна и вино слични на тај начин. И тако што сам више желео да се бавим вином, осећао сам и некако ово ово, ту страст за одласком кад год сам морао да посматрам вино из ове веома евроцентричне перспективе, јер сам мислио, па, то заиста укључује много искључивања много људи. И покушавам да окупим људе. И тако за мене, на неки начин, како да променим ово, а заиста је било да идем за језиком вина и кажем: Морамо да променимо ово треба да се унесе и треба, морамо да променимо начин на који размишљамо о вино да би могао да доведе више људи за сто.

Јаци Топпс 09:00

Да, мислим, слажем се. И мислим да ми, као винска индустрија, ову дискусију водимо већ неколико година. Десно десно. Осећам да се слажем са оним што кажеш. Свиђа ми се, али мислим да је у теорији да нас вино и храна спајају. Мислим, како би требало, али мислим да када почнемо да причамо о индустрији, и како ми унутар индустрије, разговарамо и образујемо, осећам да то иде како треба, тачно, баш као и сваки дан, потрошач вина, наравно окупља људе и, знате, доводи људе за сто. Али шта мислите о образовању као што су винска индустрија, сви програми сертификације који су у основи засновани на евроцентричном језику?

Алице Ацхаио 09:52

Па, можете замислити да је мени проблематично, зар не? И зато се потпуно слажем са вама да да, вино, вино окупља људе, може да зближи људе, али ви то, нажалост, не видите толико. И где то видите као да је то скоро као у винској индустрији где смо сви професионалци за вино, и сви говоримо истим језиком који смо научени да говоримо, зар не. И то је заправо нешто о чему сам раније размишљао, а то је вино, едукација о вину, програми које тренутно имамо. Скоро као да су дизајнирани да би вински професионалци разговарали једни са другима. Али не да заправо разговарамо са потрошачима, јер се ту мучимо, као и ми, сви смо научени, у реду, ово су ноте бруснице и, знате, кајсије, или бла, бла, бла, све ово дескриптори, тачно. И онда, имали искуства са тим белешкама или не, само их учимо напамет. И само их користимо једно са другим. Јел тако? Увек ми је заиста смешно кад год сам на радним догађајима где си ти, посебно на дегустацијама где је то заиста као дегустација индустрије и, и видиш људе тамо, они то раде, они су као, ја само, ово је редуктивно. Ово је крај, само помислите, о мој Боже, не морамо стално да говоримо овим језиком. И тако да пређемо на ваше питање о томе како се осећам у вези са винским образовањем које имамо, мислим да је проблематично, јер оно заправо не припрема винске професионалце о томе како да разговарају и повежу се са потрошачима вина, скоро је као да је било дизајниран само за Вине, винске професионалце да разговарају једни са другима, али не и да доводе у окриље обичне људе. И, и то је проблематично. А онда и унутар тога, пошто је језик толико строг, он заправо не укључује никакву другу културу и језик у њега. Јел тако. Дакле, један од главних програма који је глобалан и прилично је постављен, стандард је ВСЈ. Т, када погледате језик којим говорите о вину, то је зар се не слажете? Супер је ограничено, зар не? Да, то не значи да не иде даље од онога што постоји. И како онда можемо имати, знате, винске професионалце који долазе из различитих култура, бити у стању да буду део језика, ако, ако оно што их уче, није нешто са чиме се могу повезати, нити имају то у њиховим земљама или култури. Дакле, сада су приморани да памте ове ствари, а да немају никакав лични однос према томе. И само мислим да је то прилично трагично.

Јаци Топпс 12:30

Свиђа ми се како то кажете у суштини, као да су образовни системи на неки начин научени да разговарамо једни са другима, а не са потрошачима. Дакле, ми смо само као да изговарамо, као, знате, знате, отмјени језик и, и начин и све те ствари да разговарамо једни с другима. Јел тако? Када је потрошач као, шта, о чему причате?

Алице Ацхаио 12:56

Као, ја то не разумем, тачно. И то је тако застрашујућа ствар. Јер, знате, ми, можемо да се претварамо да су све што желимо да су професионалци за ветар, али не знамо ни пола ствари које ми кажемо, или нам други људи говоре као другим професионалцима, зар не, али ми једноставно идемо са тим . И мислим, мислим да је ту нешто смешно јер имате потрошаче који мисле да смо ми, ми само морамо да имамо најневероватнију палету на свету. А ми само знамо све ове фенси речи. А ти само помисли, човече, ми једноставно сви говоримо сличне ствари. Запамтили смо потписе грожђа, зар не? Ми само регургирамо ово, и рекли бисмо потпуно исте ствари. И, знате, мислим да је то заиста тужно. И тако, знате, много је још веће, као, ово питање је прилично оптерећено. Ако вам не смета, само да останем на томе на тренутак.

Јаци Топпс 13:45

Наравно. Наравно,

Алице Ацхаио 13:46

Ја сам ок. Не желим да преузмем овде. Али, знате, једна од ствари за коју мислим, да, језик, образовање ветра, то је проблематично и на језику који користи. И мислим, што је такође, поред онога што смо управо рекли, где је такође ограничено, у разговору о климатским променама, зар не, када нови региони сада производе сорте које никада нису. А региони у којима сам их правио, сада се израз променио, јер без обзира да ли је постало хладније, или је постало топлије, сада се променило. А сада ћеш ми рећи да пино црни увек треба да има ове ноте? Тачно, тачно, када долази из топлије климе, хладније климе, нове климе, другачијег израза, или, знате, винара који има другачији приступ прављењу пино црног. А сада ћемо рећи, па, Пинот Ноир увек треба да погоди ове маркере. То је, опет, веома ограничен начин да се то посматра. И мислим да, пошто смо у климатским променама, језик ће морати да се промени да би одражавао оно што је сада могуће, а што није могуће, претпостављам. Да ли то има смисла?

Јаци Топпс 14:58

То је као, дођи потпуно то је савршено. Волим ту перспективу. Јер како се ми мењамо, мења се и наш језик. Мислим, тачно. Право има савршеног смисла. Дакле, мислим, како да превазиђемо то, пошто је ваша компанија више консултантска компанија? Да ли су људи пријемчивији за ове промене?

Алице Ацхаио 15:21

Па мислим да мораш, мораш бити конкретнији, који људи, стручњаци за ветар, када потрошачи, људи задужени за образовање, знате,

Јаци Топпс 15:32

Да, све горе наведено. Јел тако?

Алице Ацхаио 15:35

Па, могу да одговорим на, рекао бих, рекао бих да су потрошачи вина спремни да ми разговарамо са њима о вину на начин који је повезан или смислен, уместо да седимо високо изнад њих и говоримо како треба да доживе вино, шта треба да мирише, пробају и све то, што је глупост. Опет, вино, вински језик је заиста заснован на нашој сензорној референтној тачки. Дакле, како сам одрастао, а биљке, воће, текстуре, мириси са којима сам одрастао игра велику улогу у ономе што сам раније споменуо, мом личном језику вина, који је иначе најважнији, сваком нашем језику вино је најважније, без обзира шта ће вам неко други рећи, требало би да миришете. Оно што миришеш је твоје и само твоје. И тако, мислим да потрошачи вина желе да пронађемо смисленије начине да разговарамо са њима о вину. Дакле, уместо да причамо о белешкама, зашто не бисмо почели да причамо о томе одакле вина потичу из прича винара и каква је била година шта се дешава, знате, тамо је више људске везе када почињемо да доводимо копнене екосистеме и људе који се све то дешавају у стварању вина. Дакле, не желим да причам о у реду, требало би да добијате белешке о, знате, црним трешњама, и брусницама, и шумском тлу, свим овим стварима, већ шта ми дозволите да вам дам контекст овог вина. А онда хајде да причамо о томе шта доживљавате, зар не. И знам да сте ви били на мом семинару на ИПНЦ-у. Дакле, можда можете мало да објасните како се то осећало. Али тако сам водио своју дегустацију. Није да седим ту и говорим вам шта би требало да добијете, већ да вам дам позадину, што бих више волео да урадим, али да вам дам позадину вина, контекст вина, зар не, његову причу, и све то. А онда пролазимо кроз своја чулна сећања и користимо се да разговарамо о овом вину. Тако да мислим да би потрошачи вина то ценили. Мислим да је то оно што траже. Мислим да је то и начин на који увлачимо више људи у вино, за разлику од потрошача вина који говоре: Знате шта, као, ово је, ово само није, превише је претенциозно. Осећам се ван места. А онда у погледу професионалаца за вино, мислим да ће ме питати, оно што покушавам да урадим овде није најпопуларнија ствар, зар не? Као, они су само као, ко си ти? Као што сте рекли раније? Овај језик постоји већ дуго времена, ко сам ја, али долазим и кажем, хеј, морамо ово да променимо. А онда је такође као, У реду, како да то променимо? И кажем, не кажем да имам све одговоре, али имам прилично добру идеју о томе шта није успело, а шта не. Јел тако. Зато немојте то да радите. Хајде да не наставимо да радимо исту ствар. Да, тако да мислим да ће винским професионалцима бити теже да усмере своје умове тако да буду, у реду, тачно. То је скоро као давање моћи. Мислим да је такав осећај када одједном ви као винска стручна област, као, не можете више да имате моћ да кажете потрошачима како, када, шта, знате, зашто треба да конзумирају вино, или им одједном кажем да то не би требало да буде твоја улога. И то није нешто што није забавно чути. Јел тако? И онда, наравно, винско образовање. Па, не знам како се осећају према мени. Али могао бих да замислим, опет, то није популарна ствар, зар не. Али, мислим да се као индустрија морамо заиста, заиста променити јер немамо успешну индустрију ако не посетимо како разговарамо о томе зашто. И зато заборави шта радим. Размислите о просперитету ове индустрије, ако не променимо начин на који говоримо о томе зашто. И постоје, постоје докази о томе. Мислим, мислим да сваких неколико месеци изађе нови чланак као, Ох, зашто миленијалци не пију Ох, зашто вино, знаш, људи се окрећу ка безалкохолу, све те ствари, а има толико тога то је, знате, веома повезано са начином на који се вино доживљава. Да.

Јаци Топпс 19:48

Па, да, мислим да је то заиста тешко чути јер, мислим, то је цео систем, зар не? То је систем који је, знате, створен за, мислим да је само вино створено, како сте га у суштини описали да уживамо и да га делимо са људима. Али мислим да је индустрија постала ови чувари врата и желела је да држи људе подаље. Тако да су створили овај систем, који би, који ће држати људе напољу. Дакле, сада се у суштини разбија тај систем и доводи још људи. А то ће бити тешко. Али мислим да многи вински професионалци, мислим, волимо занат, волимо оно што радимо, и желимо да доведемо више људи. Тако да мислим да је то можда, знате, мислим да је за оне који желе да иду добити сертификат и у основи имати формално образовање, то је сјајно. Али само знајте да ћете морати да истражите када изађете из кога добијете сертификат и како да волите да разговарате са потрошачима, на другачији начин од онога каква вас школа учи док ови програми не науче како да прошире свој језик , Ја мислим,

Алице Ацхаио 21:01

Јел тако. Моја ствар је, као, ако један програм сертификације не промени начин на који говоре о вину, како онда служе као професионалци за вино? Знате на шта мислим? Као да јеси, ако нас не припремаш да можемо да радимо свој посао, најбољи викенд? А која је ваша сврха? И мислим да је то једна ствар, да се некако морамо повући. Као да не би требало нужно да контролишу професионалце за вино, мислим да то функционише руку под руку, зар не? Учите нас, специјализовани сте за језик ветра и све ствари, зашто нас нови наставници припремају за ову индустрију, ми идемо да радимо своје. А ако посматрате индустрију и како она функционише у индустрији, а не препознајете где су недостаци, дакле не мењате начин на који јој приступате, што нас у суштини изневерава као професионалце за вино, шта је ваш циљ? То је питање које имам. Јел тако. И зато мислим да је то начин на који морамо да гледамо на то. Али нисам, нисам мислио да раније звучим као да сви вински професионалци не воле мој рад, мислим да има доста нас који желимо да променимо ову индустрију, јер ми је веома волимо. Јел тако? Волимо да окупљамо људе и делимо магију која је вино. И зато мислим да нам је то тешко да схватимо. У реду, како да променимо ову ствар коју су нас научили на начин на који смо научени да говоримо о томе зашто и како да то променимо? И мислим да је то једноставније од тога. Стварно? На индивидуалном нивоу. Заиста је једноставно. Као, зашто волиш вино? Шта је то у вину што вас узбуђује пре језика и све то шта бисте желели да људи знају о вину? Ако разговарате са својим пријатељима о вину, а имате флашу у коју сте једноставно били заљубљени? Шта је то у том вину о чему ћете желети да разговарате са њом? Надајмо се да ниси као, ох, човече, само то нису били букети, ноте и арома. Надајмо се да имате више од тога да кажете, зар не, и онда им дозволите да то доживе не онако како ви желите да искусе вино, већ да га сами искусе. А можда им се неће допасти. Али можда ће им се допасти једноставно зато што воле да виде радост коју имате од тога, јер је и то ствар. И зато мислим да је за сваког професионалца то заиста као избор који морате да направите као, нећу да вам кажем у реду, ако не промените начин на који говорите о томе зашто пушите, не волите. Ја то уопште не кажем. Мислим да веома уживамо у вину и волимо све што долази уз њега. Како да наставимо? Или како да се преселимо у простор у који доводимо више људи, а не само да кажем више људи уопштено, желим да видим више разноликости у винској индустрији. Желим да видим да се демографија оних који пију вино одражава у самој индустрији, јер на тај начин можемо учинити да се и они осећају као да су део ње.

Јаци Топпс 24:07

Свака чаша вина прича причу. Ове приче откривају скривене историје, укусе и страсти, а понекад разоткривају наше најмрачније жеље. И најновији подкаст ентузијаста вина. Винфамоус новинар Ешли Смит сецира доњи део света вина. Чујемо се од људи који знају шта значи када производи љубави и бриге постану извор расе, паљевине, па чак и убиства. Свака епизода води слушаоце у мистериозни и историјски свет винарства и злочина који су од тада постали Винфамоус. Овај подкаст се добро слаже са љубитељима вина, штреберима историје и зависницима од криминала. Зато узмите чашу свог омиљеног вина и пратите подкаст да нам се придружите док улазимо у преокрете и преокрете иза свих временских падова, шокантних злочина из ветра, пратите Винфамоус на Аппле-у, Спотифи-у или где год да слушате и обавезно пратите емисија, да никада не пропустите скандал, нове епизоде ​​излазе сваке друге среде.

Јаци Топпс 25:16

Желим да причам о томе када сте се први пут срели. Дакле, да, за наше слушаоце, за мало позадине, упознао сам Алис на ИПНЦ-у, што је међународна прослава пино црног у Орегону, раније овог лета, и она је држала овај семинар о, знате, винском језику. И ја сам био у разреду, и дегустирали смо Пинот Ноир. Дакле, о различитим врстама Пинот Ноир-а, и она је желела да разговарамо о томе шта укусимо и миришемо и користимо наш језик. Па, неко је користио шумско тло, не знам ни да ли је то била Алиса или неко други из разреда. И ја сам се јавио, и рекао, мрзим шумско тло. Мислим да је тај термин тако неприступачан. И, знате, мислим да сам причао о паровима и ја сам као, знате, нико не жели да упарује месну штруцу са шумским тлом као, шта то значи? И тако је неко рекао, о, да, шта кажеш на рузмарин? А ја сам као, да, то је боље. То је боље, то је потпуно доступније. А онда је барем било као, па, мени није. А ја сам био као, Ох, тачно. Дакле, мој поглед на приступачност значи само Американце и оно што је америчко искуство, људе који су рођени и одрасли у Сједињеним Државама, а о којима нисам размишљао глобално. Тако да сам био проверен у својој визији као, ох, ово је приступачније за њега јер није прихватљиво. И тако сте барем у суштини наставили да елаборирате и разговарате о томе каква врста шуме? Можете ли причати о томе?

Алице Ацхаио 27:02

Да, апсолутно. И мислим да је то заиста као, лепота ако дозволимо винском језику је у томе што ако дозволимо људима да, да поделе своју сензорну референтну тачку, зар не, онда почињемо да ширимо сопствени језик, сопствену доступност, Да, као вински професионалци, посебно када слушамо друге људе како описују исто вино на свом језику, учимо из тога или учимо више о њима и њиховој култури. И то је људска повезаност коју бих волео да видим више на једном језику. Али враћајући се на шумско тло, знате, често се користи. И тако, оно што сам рекао је да сам, за мене, веома упознат са белешкама за које покушавамо да кажемо да постоји ово вино када га, када га умотамо у једну врсту дескриптора који истражује њихова срж. Али волим да идем даље од тога. Кад год сам био, кад чујем да људи говоре, језгро, увек сам као, која шума? Ја седим? Јел тако? Јер ствар је у томе да све шуме другачије миришу. А онда је као, у које доба године? Да ли је ово шума? На пример, Насликај ми слику? И ми смо и онда мислим, у овом конкретном случају, ми смо ушли у, био је неко ко је такође долазио из области Бостона. И тако су знали да им говорим да стално трчим на овој стази, а ја трчим у сва четири годишња доба. И тако знам како мирише, сваке сезоне, зар не? Кад се промени, знам како тај под мирише. И тако, рекох, да ли је то четврти спрат Медфорда? Овако, ово заштићено земљиште кроз које стално трчим. Или знате, као шума у ​​Италији? Да ли је то у северној Италији, где је заиста више алпско? И тако ће то другачије мирисати? И тако, скоро да мислим да, ако желимо, не смета ми да људи користе белешке о дегустацији, али дајте ми контекст, Насликајте ми слику о томе. Јер чак и то само по себи је више приповедање, а не само изговарање и наставак, зар не? Дакле, можда нећете морати да вас можда не разумете шта говорим када кажем предмети, али ако вам насликам слику, надам се да је то много забавнији разговор. Јел тако? Дакле, али да, мислим да језик вина опет, ми кажемо евроцентричан јер је веома евроцентричан, али да додамо и томе, то је као, ако сте овде у САД, а одрасли сте у САД, а ви говорите о ветру и то је и ваша врста опште широке сензорне референтне тачке, зар не? Имали сте сличну храну, али бих такође могао рећи, знате, будући да смо овде на северозападу Пацифика наспрам Нове Енглеске, имали смо и различите намирнице, тако да су чак и унутар земље већ постоји разлика у нотама. Дакле, само мислим да не морамо правити вино. Вински Лане је био тако дефинитиван, зар не. Мислим да је то то, заиста је у реду, омогућавајући људима да поделе оно што им је заиста на носу и да нам испричају причу иза тога. И тако мислим да ако се сећате, на сесији, у суштини, питао сам све, кад год би неко рекао неку белешку да не разумем како то на неки начин мисле, замолио бих их да елаборирају, зар не? Реци ми више о томе, зашто то добијаш. И, знате, сећам се да је нека дама рекла, Ох, разумем, имам стварно јак дух. А ја сам рекао, какав дух? А онда су постали као, па, заправо, овај рум који се овде производи, знате, уз ово поред океана, и она је имала на уму врло специфичну тему. Али ако је само рекла, ово има ноте, попут, врућег духа, то заправо не описује вино. Али имала је читаву сцену у глави. И покушавао сам да је натерам да нам каже контекст тих белешки. И тада је био заиста сјајан. Никада нисам био тамо о чему је причао, али могао сам, могао сам почети да видим шта она покушава да каже. Јел тако. Тако

Јаци Топпс 31:02

Да, мислим, ја, био сам одушевљен. Када сте као, па, заправо, знате, потпуно сте у праву. Само зато што мислим да шумско тло није доступно, не значи да није доступно другим људима. И само сам некако размишљао у свом сопственом, као, свом сопственом прегледу, то је био, мислим, ваш час је био невероватан. Ваш семинар је био невероватан.

Алице Ацхаио 31:34

Хвала вам. Само, једноставно, само морамо да проширимо свој, наш обим, али то не можемо. Без других људи око нас. Знате, као, не можете седети некако у вакууму и рећи: У реду, проширићу свој вински језик. Како ћете то учинити ако не комуницирате са другима који имају другачије чулне ноте. И ви сте, а онда такође не укључујете друге културе и кухиње у свој језик, зар не. Дакле, заиста је тешко проширити га ако заправо не идете даље од онога што већ имате. Дакле, мислим да је то, некако моја ствар је да мењање језика вина не мора да буде тако страшно као што мислим да неки људи мисле да јесте. Само желим да унесем више људске везе у језик вина, зар не? Довођење култура и кухиња глобалног југа и дијаспоре, довођење винара и приче о њиховој земљи и, и сав рад који иде у прављење вина, довођење више људи различитог порекла да поделе своје приче како би да можемо проширити овај језик тако да можете рећи рузмарин, а ја могу рећи нешто друго. И управо смо описали исту линију. И то је у реду. То је мој циљ, моја визија за ову индустрију. Дакле, мислим да је то једноставно у мом уму.

Јаци Топпс 32:57

Да, као, у теорији, ако увек будемо Кумбаја? Да, не, слажем се са тим. Свиђа ми се то што говорите, јер то је као да не одбацујете идеју да пино црни може да мирише на трешње, али такође може да мирише на нешто друго осим трешње, зар не? Као, као, ако миришете на трешње, то није ништа. То није погрешно. Јел тако. Али ако осетите нешто друго, у реду је. Можете бити и у праву. То је твоје право.

Алице Ацхаио 33:26

Јел тако. Као да ја нисам одрастао уз трешње, али ти јесте, можда бих имао другу реч за сличну ноту, или читаву сцену, у мислима за то. И мислим да оно што желим да видим је да то буде више норма. И мислим да за мене, као да сам био вински професионалац, није толико, али ово значи да немамо посао, зар не? Тек смо схватили како радимо овај посао, зар не? Удаљавамо се од возачког седишта и постајемо фасилитатори искустава, јер то је вино, на крају дана. Вино је искуство. И како онда да створимо искуство значајно за људе, то није нужно да им говори како да доживе, већ им пружа простор да осећају да могу да се ангажују једни са другима без страха да ће рећи погрешну ствар или да немају повишено непце или напредно непце? Како стварамо искуство где

они који пију вино различитих позадина, различитих винских путовања или различитих искустава сматрају да за столом пију исто вино и имају невероватно искуство? То је питање које остављам. То је отворено питање за винске професионалце које заиста постављам.

Јаци Топпс 34:44

Да, и мислим да би то требало да се настави јер ће то бити дивљи одговор. Наравно, сви то можемо да схватимо. Као, знате, као и сваки регион или као, мислим, чак и медији као што је овде у Вине Ентхусиаст-у, увек тражимо начине да учинимо винско искуство бољим.

Алице Ацхаио 35:06

Јел тако? Да, није нужно да то није лак посао. Јел тако. Али не мислим да је и то тако компликовано, како ми то чинимо, јер вино није компликовано. То је пољопривредни производ. Да. Они су дивни. Дакле, ми само, само треба да закорачимо мало даље, у земљу. И то је порекло вина. Као, само смо, само смо отишли ​​мало. Далеко смо од онога што је вино, мислим да понекад на начин на који причамо о томе и шта видите неки аспект у индустрији, само помислите, да ли још увек говоримо о вину? Као, како смо добили? Као, и даље сам причао о истим стварима овде, знате, тако да бих рекао само, волео бих да вратим вино његовом пореклу. И, знате, користите људску везу да доведете више људи за сто. Зато што је то искуство којем би сви требали имати приступ.

Јаци Топпс 36:16

Имам само једно последње питање за тебе, Алице. Наравно. Шта пијеш? Шта је у вашој чаши ових дана?

Алице Ацхаио 36:24

Ох, човече, па сам пио Орегонијско вино, јер сам хтео тачно да кажем. Знате, ја сам, ух, смешна ствар је, међутим, да нисам пио Пинот Ноир. То је земља пино црног. Али оно што се надам да ћу до краја ове љубави поделити са људима су сва друга вина која нису Пинот Ноир која се производе у долини. И то је оно у чему сам заиста уживао. Знате, имао сам неколико љубимаца који су заиста сјајни. Једно ме је заиста одушевило само зато што је било тако пријатно. Све шардоне пет-нат са копна? А онда сам пре неки дан пронашао мешавину пинота сивог мускатног ризлинга под називом ограничено издање. То је било забавно. То је било што сам ја то назвао гребач по глави, то је било једно од оних вина које је само наставило да се развија и ја сам само много куповао и био сам заиста заљубљен у тај начин јер се сећам да сам управо помислио, човече, то је таква врста чуда што си засто ти се допада ова ствар? Дакле, али да, генерално волим да волим беле мешавине. О да. А онда сам само додао ово, нашао сам још један који се такође зове Биг Салт. Само ми се допала етикета на полеђини без не, као да није било ништа о томе шта ће мешавина бити. Али ја сам велики обожаватељ само испробавања новог вина које никада раније нисам пио и тако сам био као велика со. Ок супер. Свиђа ми се име као и етикете веома једноставне. Однео сам га кући. И када сам је отворио, сећам се да сам помислио, човече, као да овде мора бити као мускат или утешно држање. И тако сам отишао на интернет да то потражим. И сасвим сигурно, било је то шаљиво. Мусцат. А онда као, постојала је још једна ствар. Тако да је то било лепо, мислим, то је у мојој улици. белих мешавина. Тако је. Ох, укусно. Да, све то је направљено овде у Долини. Дакле, знате, то је нешто што пијем ових дана. То је само проналажење свих других сорти о којима заправо не говоримо много

Јаци Топпс 38:35

офф тхе

Алице Ацхаио 38:36

Изван утабаних стаза. Да, да, било је добро.

Јаци Топпс 38:41

Алице Ацхаио. Хвала вам пуно што сте ми се придружили. Било је тако задовољство разговарати са вама.

Алице Ацхаио 38:46

Хвала ти пуно што си ме примила, Јаци, надам се да ћеш имати диван дан.

Јаци Топпс 38:55

Зашто вино окупља људе без обзира на њихове разлике. Речи су веома моћне. А језик који користимо у вину може помоћи да се више људи доведе за сто, или се могу користити као алати за искључивање, верујем да што је индустрија разноврснија, то је вино занимљивије. Које су ваше мисли? Ако вам се допала данашња епизода, волели бисмо да прочитамо ваше рецензије и чујемо шта мислите. Можете нам послати своје коментаре и питања путем подцаста на вине ентхусиаст.нет. И хеј, зашто не кажете својим пријатељима који воле вино да нас посете да би запамтили, можете се претплатити на овај подкаст на Аппле-у, Гоогле-у, Спотифају и било где другде где слушате подкасте. Такође можете да одете на вине ентхусиаст.цом бацксласх подцаст. За више епизода и транскрипата. Ја сам Јаци Топпс. Хвала за слушање.