Close
Logo

О Нама

Цубанфоодла - Ова Популарна Рејтинг Вина И Мишљења, Идеја О Јединственим Рецептима, Информације О Комбинацијама Вијестима И Корисних Упутстава.

Култура

Како направити шардоне за векове

Цхардоннаи је вероватно једно од најконтроверзнијих грожђа на свету. Стилови са путером обично изазивају највише критика: Неки воле богат осећај у устима који производи малолактичка ферментација , док други верују да текстура одвлачи пажњу од правог укуса грожђа.



Произвести стил Цхардоннаиа који се допада оба табора није мали подвиг. Као и навигација све непредвидивијим временом и егзистенцијалним проблемом климатских промена. С обзиром на ове препреке, како направити шардоне са константним профилом укуса, из године у годину? Такав је био изазов за Цару Моррисон, винара Виногради Сонома-Цутрер .

Можда ће ти се свидети и: Велика дебата о шардонеу: на путер или не на путер?

Морисон се први пут заљубио у Сонома-Цутреров класик Цхардоннаи пре неколико деценија. У то време није планирала да направи каријеру у вину - у почетку је била студент пре-медицине на Универзитету Калифорније, Дејвис. Ипак, рано је препознала да је винарство спојило њену научну радозналост са уметношћу. Временом је одлучила да се окрене и на крају се придружила тиму у Сонома-Цутрер. Тамо она балансира између иновација и традиције, што јој је помогло да направи доследно вино са трајном привлачношћу.



Слушајте како Морисон износи оно што би желела да што више људи зна о Шардонеу; како се наука и уметност могу спојити да би створили различите стилове вина; и како старинска одећа за вино мами нову генерацију оних који пију.

  Аппле Подцаст лого
  Логотип Гоогле подкаста


Еписоде Трансцрипт

Транскрипти се генеришу помоћу комбинације софтвера за препознавање говора и људских транскрибатора и могу садржати грешке. Молимо проверите одговарајући аудио пре цитирања.

говорници: Јаци Топпс, Самантха Сетте, Цара Моррисон

Јаци Топпс 00:08

Здраво, и добродошли у подкаст Вине Ентхусиаст. Послужујете им културу пића и људе који је возе. Ја сам Јаци Топпс. Ове недеље причамо о шардонеу. Шардоне је вероватно једно од најнесхваћенијих сорти грожђа. И помало контроверзно ако смо искрени. Ипак, то је једно од најпопуларнијих вина у САД. Продуцент дигиталног веба Самантха Сетте села је са Каром Морисон да разговарају о популарном грожђу. Цара је директор винарства у Сонома-Цутрер. Са седиштем у долини Сонома, етикета вина основана пре више од 40 година, позната је по производњи шардонеа. Дакле, слушајте како Цара објашњава зашто је променила свој преддипломски студиј за виноградарство и винарство, што је много фактора који сваке године иду у жетву. Оно што би желела да што више људи зна о шардонеу и како класични шардоне винари покушавају да привуку млађе потрошаче. Позивање је колекција калифорнијских вина из снова, која нуди различите сорте, стилове и најбоље називе у класи. Винар Џејмс Мекдауел даје сваком вину јасан, јединствен глас, радећи са реномираним породичним узгајивачима на изради шардонеа, пино црног и каберне совињона, док у том процесу прикупља преко 70 90-плус резултата. Придружите се једном од Цаллинг-ових, потпуно прилагодљивих винских клубова за први приступ новим издањима, посебним библиотечким бербама и још много тога. Са четири опције чланства, постоји клуб за сваког љубитеља вина, примите три пошиљке годишње или испробајте месечну претплату која испоручује три боце месечно директно до ваших врата. За више информација и приступ, посетите нас на позиву вине.цом ентузијаста бацксласх-а.

Самантха Сетте 02:14

Здраво свима и добродошли у подцаст Вине Ентхусиаст. Моје име је Самантха Сетте и ја сам дигитални веб продуцент овде у Вине Ентхусиаст. И данас имам задовољство да разговарам са Каром Морисон, бившом винарком Шардонеа и садашњом директорком винарства у Сонома Цуттерер-у. За оне који нису толико упознати, Сонома цутрер се не изненађује у Калифорнији, етикета Сонома Валлеи постоји већ више од 40 година и добро је позната по свом Цхардоннаи-у. Ако сте нови у вину, можда ћете препознати етикету са жутим обрубом, у чијем креирању је Цара играла водећу улогу током година. Али пре него што заронимо у науку и различите појмове око Шардонеа, Кара, да ли би ти сметало да поделиш нешто више о себи?

Цара Моррисон 02:52

Наравно. Дакле, ја сам Цара Моррисон. Овде сам у Сонома цутреру који прави Цхардоннаи од 2005. И апсолутно волим то и волим да правим вино овде. И то је задовољство. Не знам шта друго да кажем, знаш? Ожењен са двоје деце?

Самантха Сетте 03:10

Звучи као посао из снова, претпостављам. Да ли сте икада очекивали да ћете на крају направити шардоне за живот?

Цара Моррисон 03:16

Не, не, то није била намера. Па, нико не зна шта ће радити када почну, зар не. Мислим, имам сина који ускоро иде на колеџ. И знате, он не зна и само мислим колико је то узбудљиво? Само да одем у непознато. И знате, када сам ишао на колеџ, био сам пред медицином и знао сам да волим науку, али нисам знао шта ћу са њом. А онда сам управо пронашао производњу вина. Нисам био у УЦ Давису и нашао сам винарство и само је кликнуо и погодио је тако да, ту си, у томе си.

Самантха Сетте 03:52

Да. И шта мислите шта је инспирисало тај прелазак са предмедицине на проучавање вина? Примећујем да постоји много сличности у смислу науке, знате, производња вина је наука на крају дана.

Цара Моррисон 04:03

Апсолутно. И да знате, ја радим све у животу. Све планирам. Људи ме исмевају јер имам табеле са свиме. Али када је у питању моја каријера, озбиљно сам само разговарао са неким ко је био апсолвент, виноградарство и винарство и мислио сам да то звучи тако занимљиво. И отишао сам на уводни курс винарства на УЦ Давис. Био је тек почетак тромесечја и тако сам отишао на уводни час и заљубио сам се у њега и озбиљно сам испао са професорком назад у њену канцеларију и тражио да променим свој смер и променио сам га као тог дана и никад нисам тако нешто. Али то је било тако импулсивно од мене. Али било је као да је то била муња, и мислио сам да је наука и уметност минимална о томе како различити винари могу да узимају исто вино, исто грожђе и праве потпуно различита вина на основу стила. А ту је и наука иза тога о ферментацији и мислио сам да је ово савршено, била је то одлична комбинација науке и уметности.

Самантха Сетте 05:03

Звучи као да сте заиста слушали своју интуицију и интуицију, што је тако тешко у том периоду вашег живота. Сигуран сам да се сви тако осећају у било ком узрасту, ово слушате управо сада. Тако да потпуно аплаудирам. То је тешко урадити. И у праву сте, у томе што винарство није само наука, мислим да сам то већ рекао. Али постоји овај уметнички елемент како видите да наука и уметност те две компоненте заиста показују у ономе што радите?

Цара Моррисон 05:29

Како се то показује у ономе што радим? Добро?

Самантха Сетте 05:34

Можете ли да нас проведете кроз научни део и уметнички део и можда кажете где се спајају?

Цара Моррисон 05:39

Па, мислим, наравно, постоји наука о производњи вина, јер знате, гледате киселост и цигле, садржај шећера у грожђу. Дакле, све је о томе када бирате, али то су и укуси. Тако да можете анализирати сву хемију. Али још увек морате да одете до винограда да бисте га пробали. Не можете само да гледате у бројеве и кажете да, изаберите то јер ја могу да погледам неке бројеве и помислим: Ох, дефинитивно ћемо изабрати ово. А ти си се одвезао у виноград иди Ох, и није још сасвим спреман. И тако вас све време изненађује. Дакле, увек морате некако да проверавате, проверавате и потврђујете да не можете само да погледате парче папира и не, тако да је уметнички део дегустација и стварно осећање о томе шта, ох, да ли је ово наш стил? Опет, то се не може написати на парчету папира? Баш тако. Морате га пробати да бисте то сазнали. Да. Дакле, то је, то је, тако то долази заједно. Дакле, треба знати сву позадину у разумевању како вино напредује. И знате, знајући шта ће се хемија променити, али и знати како ће имати укус и размишљати уназад, ох, пре 10 година, имао је овакав укус, или смо имали овакве услове. И ово је оно што смо урадили. И успело је. И у таквом раду.

Самантха Сетте 06:50

Да. Дакле, дан у винограду, ако кушате грожђе, а процењујете као: Хеј, ово је стил. Да ли то носите у лабораторију или где год да радите на процени хемије? Да ли постоје хемијске компоненте или индикатори попут, Хеј, ово је стил, овако изгледа.

Цара Моррисон 07:07

То вам само говори као, садржај шећера је садржај киселине, што вам даје добре показатеље. Дакле, имамо људе који излазе у винограде као да је сада време бербе, и имају људе који излазе у винограде да узму узорке грожђа и донесу га назад у лабораторију и добију бројеве. А онда бих могао да погледам листу бројева. И можете видети неке који очигледно нису спремни. Али онда можете видети да се неки од њих приближавају. Тако да знате где заиста треба да проверите и видите. Тако да вам помаже да водите. Али на крају, избори долазе из укуса.

Самантха Сетте 07:35

Схватате?.И да ли се тај процес разликује од сорте до сорте? Па, од грожђа до грожђа.

Цара Моррисон 07:42

У суштини, све је исто, знаш, видиш, то можеш са било којом уздом, погледај знаш, слаткоћу и киселост, знаш, нису сви исти параметри. Али опет, своди се на укус у неким годинама, као ове године, зар не? Ово је веома кул година. Знам, вруће је и у остатку Сједињених Држава. Али је веома кул. у округу Сонома у Калифорнији целог лета, било је веома цоол. И тако је много каснија жетва него обично. Дакле, укуси се полако развијају. Али они су такође можда и ви, можда нећемо морати да дођемо до истог садржаја шећера да бисмо добили укусе које иначе добијамо, а које волимо да имамо. Дакле, треба знати да се сваке године калибришемо и кажемо да ове године не морамо да бирамо тако слатко, јер се укуси развијају недељу дана и бирамо мало раније.

Самантха Сетте 08:27

То звучи као много фактора. Да, посебно са жетвом 2023. Како је ово хладно време? Укратко сте алудирали на то, али волео бих да се мало више упустим у то у смислу како ово хладније време утиче на бербу грожђа и укусе и шећер као што је разлика између садржаја шећера, укус? Како се сви ови фактори спајају?

Цара Моррисон 08:48

Ох, дечко.

Самантха Сетте 08:50

Можемо добити, можемо добити науку и штреберку.

Цара Моррисон 08:54

Дакле, ту су шећери, само развој, знате, само развој шећера током времена, а сунце је један од најбољих фактора који ће вам помоћи у томе. А ове године једноставно нисмо имали сунце и врућину као иначе. И тако је киселост што остајемо, што би могло бити заиста сјајно. Тако да ћемо ове године имати заиста сјајне природне киселости, а ту је и са црвеним и белим, постоји нека врста фенолног танинског карактера у грожђу. Дакле, што су мање у праву, понекад је превише танина и зеленила. Као и свако незрело воће, можете га добро пробати, знате, имате јабуку или чак кисело грожђе, знате, то Вау, ово није спремно. Дакле, понекад није само киселост, то је као горчина танина и тако покушавате да увидите одсуство тога, или посебно шардонеа. А у црвеним бојама, тражите да буду мало мекше и да нису чврсте. Дакле, да, постоји много различитих фактора који се спајају и то је оно што гледате и кушате. Као да ћемо касније данас изаћи у виноград пинота да видимо да ли су спремни за беру. И надамо се да су се развили у овој прошлој недељи, а можда и следеће недеље, да ће бити спремни. Тако

Самантха Сетте 10:11

То је узбудљиво. Сада желим срећу у томе. Знам да ће бити сјајно. И волео бих да се на неки начин укључим у Шардоне, јер ме исправите ако грешим, али ту је ваша стручност. По томе је виноград познат. И то је такође веома врућа тема о којој људи расправљају у смислу Да ли воле шардоне? И људи имају веома чврста мишљења о шардонеу. Дакле, да, претпостављам... добро место за почетак би могло бити, знате, многи се одмах клоне шардонеа јер мисле да је превише масноћа, а да не покушају. И звучи као да ако варира из године у годину, то можда није случај. Дакле, шта мислите о томе, само да људи мисле да је превише масноћа.

Цара Моррисон 10:55

То је широк потез. Тамо има много шардонеа. И знате, када сам се упустио у посао касних 90-их, све је било у вези са супер шардонеима са маслацем. А разлог зашто заиста волим Сонома Цутрер Цхардоннаи је што сам га први пут пробао. Далеке ’99, нисам се сећао и мислио сам да је ово шардоне шта је направио јер није био превише храстов. Није био супер путер и имао је заиста сјајну киселост, имао је храст, али је допуњавао воће, давао му је текстуру у устима и лепе ароме, али га није преплавио. И зато сам ја, пробао Сонома Цутрер, заљубио сам се у њега. И добио сам посао неколико година касније, што је одлично. Тако да морам да направим вино које волим у том стилу. И зато покушавамо да будемо доследни у свом стилу. Дакле, никада нисмо претерали са путером, ми заправо како добијате путерасте карактере из овог модела млечне ферментације, којом јабучну киселину претварате у млечну киселину. Дакле, јабучна киселина је у зеленим јабукама и супер је чврста и чврста. и млечне киселине, као у јогурту, и кремасто је и округло и богато. А део споредне реакције те малолактичке ферментације су ароме путера. Дакле, али можете добити бактерију која врши ферментацију, можете добити бактерије које стварају много те ароме путера. А добијате и неке који немају много ту арому путера. И зато само водимо рачуна да добијемо неке које немају ту арому путера. И тако добијамо кремасти осећај у устима и текстуру без ароме путера. Дакле, да, неки Цхардоннаи-и стварно гушу ту коверту од путера. Али као и све остало, морали бисте да истражите и видите шта је тамо. И знам да је тешко, само погледаш у боцу и не знаш да ли ће бити путераста или не. И тако, али то је сјајна ствар коју можете наставити да кушате и покушавате. И зато је сјајно што сви ови ресторани имају чашу. Тако да можете испробати различите и видети које су вам се заиста допале у вашем стилу.

Самантха Сетте 13:06

Да, и мислим, волим то. И претпостављам да укратко, за сваки случај, било ко од наших слушалаца није баш упознат са хемикалијама и оваквим размишљањима, ова конверзијска малолактичка ферментација изазива укус путера у великој мери тамо где да, то је врста производа и чини не знам праву реч, одговарајућу терминологију

Цара Моррисон 13:27

То је нуспроизвод, који опет, можете на одређене начине да правите вино као много пута точење, али шардоне и буре и радите овај батонноге, где они буље у талог. А то такође помаже да се поједе диацетил, који је компонента путера. Дакле, постоје начини да се то ублажи. Дакле, није превише масноћа, и преплављује вино и не можете добити воће. И тако се та уметност поново појављује са науком. Дакле, гледа се на те две ствари заједно.

Самантха Сетте 13:54

Апсолутно. Такође сте споменули како се у Сонома Цутреру вино није променило. Шардоне се није много променио. Било је прилично доследно из године у годину. И то је нека врста обележја тога. То је традиција, али како се налазите посебно сада као директор винара са таквим историјским присуством? Како усклађујете новост са том традицијом? Зато што такође знам да је Сонома Цутрер од производње само шардонеа нарасла до тако разноликог портфеља. И да ли сте се уопште удаљили од тог стила, поготово што сте тамо тако дуго?

Цара Моррисон 14:26

Не, то је нека врста наше главне директиве да останемо у овом стилу Цхардоннаиа. И зато радим овде. Ја их волим. Тако да водимо рачуна да се тога држимо. Ми вршимо вертикалне дегустације, обично лети и вертикално или када пробате исту врсту мешавина као што је наш Шардоне на руском речном ранчу, а кушаћете шардоне на руском речном ранчу који је направљен последњих 10 година, дакле од 2021. до 20. 2011. и кушаћете 10 године вертикално и видите како и уверите се да стил наравно стари, тако да није увек исти, али некако можете да осетите стил. И пазимо да не скренемо. Тако да радимо ове вертикале само да бисмо нас држали под контролом, да не скрећемо са стила или како су се ствари промениле. Увек постоји мало од бербе до винтаге варијације. Знате, мајка природа вам даје оно што имате, и најбоље што можете. Али трудимо се да то одржимо заједно. Зато покушавамо да одржимо исти стил из године у годину. Конзистентност је једно од највећих обележја Сонома цуттер-а Цхардоннаи, апсолутно.

Самантха Сетте 15:31

И да ли је можда ваш тим уопште еволуирао, или вина у целини и приказујући тим 2005. године.

Цара Моррисон 15:39

Опет, покушавамо да будемо доследни, али увек смо, увек, увек гледамо нове ствари. Дакле, као 2000., па 1999. године, они су заправо почели да раде пробе са завртњима, тестирају чепове и плуту и ​​стављају најрезервнија вина врхунског квалитета у чепове. Јер чепови, као што многи од вас можда знају да су чепови природан производ, и повремено могу дати укус који једноставно не желите у свом вину. Без обзира колико покушавате да очистите чепове, то је природно. Па смо почели да се играмо са затварачима, јер је било, могли сте да гарантујете да ће то бити вино које ставите у боцу, и да се неће променити због чепа. И тако смо 2007. године прешли на затварање за више од половине наших вина. И у ствари, ова година ће бити 100% неуспешна за наш шард и пинос за винтаге 2022. Тако да смо узбуђени због тога, тако да постоји таква еволуција, током година тестирања и тестирања и увиђања да је у реду да се промени.

Самантха Сетте 16:41

То је огромно. Да. Шта бисте рекли да су предности осим врсте увоза те ароме чепова да ли се то разликује за различите врсте попут сорти?

Цара Моррисон 16:52

Добро смо га тестирали, у суштини имамо блитву и пино и тако смо тестирали на шардонеу, а затим смо тестирали тестирање и на пиноу и били смо задовољни резултатима, они раде, чеп у поклопцу је различито старио током година . Али све у свему, затварач задржава више арома и укуса, само спорије стари и затвара се од плуте јер има мање ваздуха који је дозвољен унутра. Дакле, ми смо само били задовољни поклопцем и такође мислимо колико производа има натерајте потрошача да има посебан алат који ће га отворити како би приступио вашем производу. То је препрека уласку да заиста морате стално имати вадичеп.

Самантха Сетте 17:33

Ох, то је борба. Недавно сам се преселио и попио сам флашу вина. То није била капица на навој, а ја нисам имао вадичеп. Нисам могао да га отворим. Пробао сам све што сам покушао да окачим. Покушао сам све. Пробао сам све трикове и није успело, било је време. То је као велики развој. То је заиста узбудљиво. Некако звучи као да то такође крши овај елемент приступачности за већину људи вероватно не мисле да то није као да вадичеп повећава доступност. Али то га чини приступачнијим, јер вино може бити тешка ствар са којом се људи боре. И постоји нешто у вези са поклопцем на навој што ми се чини много пријатнијим.

Цара Моррисон 18:11

Ох, апсолутно. Мислим, моји родитељи су се пензионисали и преселили у пензионерску заједницу и сви њихови пријатељи само воле да сада добију чеп на навој, јер је једноставно лакше, а вадичеп им је тешко. И тако је као у целом узрасту. Само је пријатељски

Самантха Сетте 18:28

То је истина. И желео сам да питам да ли постоји нешто што знате, као винар или ради тај Сонома резач, Да ли постоји нешто што сви радите да бисте привукли ову следећу генерацију људи који пију? Пошто је то тема о којој сви размишљамо, како ћемо доћи до следеће генерације? Да ли воле шардоне? Које су њихове преференције? И радознала сам што мислите о том пољу уопште, у смислу шта Ген З мисли о вашем Цхардоннаиу?

Цара Моррисон 18:54

Сви бисмо волели да знамо шта је то магични метак. Играмо се са шардонеом у конзерви. Баш као што смо почели да правимо завртње пре него што је много људи радило, одлучили смо да скочимо у категорију вина у конзерви само да видимо да је потпуно другачије. Знате, ствар број један коју сам научио је да алуминијумске лименке нису направљене од стакла и звучи тако очигледно. Алуминијум потпуно другачије реагује са вином, а стакло је толико узнемирено да не даје никакав укус или карактеристике не дозвољава ваздуху и једноставно је савршено за вино. Дакле, само морамо да схватимо ове алуминијумске лименке за вино и оне се временом развијају и знате, развили смо стил који функционише за конзерве Цхардоннаи, дакле више као од нерђајућег челика мање буре и мало мало оштрији стил. Дакле, да, то је мало другачија животиња. Али да, ми то објављујемо. Пре отприлике годину-две лансирали смо шардоне у конзерви

Јаци Топпс 20:05

А сада реч нашег спонзора. Где можете пронаћи најбоље поклоне по сјајним ниским ценама које ће сви волети Тотал Вине и још много тога. Наравно, са толико одличних боца које можете изабрати, пронађите понешто за свакога на вашој листи, било да је то каберне за вашу сестру, пенушаво вино за вашег колегу или бурбон од једног бурбона за тату. А ако вам треба помоћ, само питајте једног од њихових пријатељских водича за савет. Уз најниже цене преко 30 година, увек ћете пронаћи оно што волите и волети оно што пронађете у Тотал Вине-у и још много тога. Алкохолна пића се не продају у Вирџинији и Северној Каролини. Пијте одговорно, будите 21.

Самантха Сетте 20:50

Мало си алудирао на ово. Дакле, производња шардонеа у конзерви звучи као да постоје неке разлике у процесу производње вина. Поменули сте нерђајући челик и шта је то било оштрије? Ви сте рекли

Цара Моррисон 21:00

Било је оштрије, претпостављам да није превише кисело, већ само да има свежу киселост. И такође зато што је у бурету од нерђајућег челика, тако да не добијате толико кремастог карактера од старења у бурету који нам даје кремасти осећај у устима, а ако је од нерђајућег челика, мало је затегнутији и осећај у устима прави га

Самантха Сетте 21:20

Кад си рекао оштар? Мислио сам да си мислио као уредник биолошког генома. Био сам као вау, желим да знам више о овом конзервираном вину

Цара Моррисон 21:33

Не, не, нисмо толико напредни.

Самантха Сетте 21:36

Као кисело. У реду, сада смо на истој страни

Цара Моррисон 21:40

Драго ми је што сте тражили, попут појашњења.

Самантха Сетте 21:44

Наравно, то је узбудљиво. И ок, то има смисла.

Цара Моррисон 21:48

Напомињем и да се наш шардоне у конзерви зове једноставно секач, било би погрешно да то не поменем. Дакле, то није Сонома Цуттерер, већ једноставно резач Сонома Цутрер. Дакле, то је мало другачији бренд, и оне су забавне мачке, као што конзерве имају ове жуте и беле пруге на себи и само су мало забавније и занимљивије. Тако млађи. Тако да тиме покушавамо да привучемо око млађе генерације.

Самантха Сетте 22:13

Апсолутно. Као што сте рекли, ми смо некако сви. И са тим мислим као што знате, лично, мислим о вину свеукупно. Знате шта, зашто? Зашто не можемо да наведемо више људи на вино, али посебно Цхардоннаи? Шта је оно што бисте желели да људи знају о Шардонеу, посебно они који се плаше тога и имају своје чврсто мишљење?

Цара Моррисон 22:34

Мислим да је све у одржавању отвореног ума. Мислим, све у вези са дегустацијом вина требало би да буде отвореног ума. И толико људи каже не, не волим такву врсту. И само су га угасили. И толико људи то ради. И морате само да кажете, о, хајде да пробамо. Мислим, само зато што ми се то није допало пре 10 година, стил је могао да се промени или... мој укус је могао да се промени. Постоји толико много фактора. И зато морате само да кажете, да, хајде да пробамо то. То звучи фантастично. Мислим, кад год сам у ресторану и имају мало вина, не знам ни како да изговорим на листи. То је први који жели да наручи. Као, не знам ни шта је то. Морам то пробати. И мислим да би сви то требали да раде, као, Ох, то је за тај шардоне чуо годинама, посебно на забавама. Знате, сва ова вина су за столом и можете пробати различита. Или претпостављам да идем на много журки са пуно винара. Дакле, свуда су само различита вина. И тако, Ох, не морам да покушавам то поново. Хајде да видимо шта се дешава са тим. Дакле, ради се само о томе да будете отвореног ума и да будете позитивни и да испробате нове ствари. Тако

Самантха Сетте 23:42

Свиђа ми се што се осећа као веома свежа перспектива, посебно када се уђе у шардоне који је традиционалан. И приметио сам да сте направили јубилеј 40 година од када су сарађивали са неколико других винара на стварању ове мешавине. Можете ли да поделите више о том искуству? Зато што мислим да показује ову идеју да се испробају нове ствари и буде помало иновативан док се држи традиције.

Цара Моррисон 24:03

Да, па овај. Ово је било стварно забавно. Тако смо вратили шардоне на 40. годишњицу, тако да сам у суштини ја четврти директор винарства Сонома цохеад и претходне три библиотеке, а они су отишли ​​пошто су отишли ​​у пензију. И тако су овога пута били главни винар. Позвали смо Терија Адамса и Била Бенетија, који су били претходни директор винарства током година и вратили смо их да пробају шардоне са нама и направе мешавину тако да смо имали различите компоненте из различитих винограда и спојили смо их са Биллом и Тери и то је било заиста посебно саставити ту мешавину са људима који иду Бенетијем који је покренуо бренд 1981. И онда Тери Адамс који је био овде неких 30 година и онда Мик и ја да заједно пробамо сва вина и направимо ту мешавину . Дакле, оно што је заиста било посебно у вези са тим је да су пробали вино. И имамо као наш виноград Лес Пиерре и наш виноград резач и наш виноград винограда. А они су рекли: „Тачно се сећам да је кушао када смо га правили. То је био велики комплимент што смо задржали стил који су започели. И тако, то је сјајна мешавина коју смо саставили и поставили је тамо. А онда одмах након што смо флаширали Пхилбин, Еддие је био у средњим 90-им. Па, када смо пробали са њим, он нас је упутио, ох, нећу више моћи да пробам податке непца и укус вина. И он је као, Ох, па, ово има ноте бла, бла, бла. Зато што је потпуно оштар рез све исекао. И вино и веома проницљиво. Тако да је био, то је сјајан момак. Али нажалост, одмах након што смо флаширали, он је преминуо. И тако смо му посветили нашу 40. годишњицу. Дакле, он је, знате, оснивач вина, он је покренуо читаве стилове.

Самантха Сетте 25:53

То је лепа. И мора бити мало лудо на добар начин да се види друштво и вино. Не желим да кажем трансформација, јер је била тако доследна, али се временом развија и расте. Зато што сте сви тако добро познати. Мислим, прилично сам нов у свету вина. И препознао сам етикету и био сам као, Ох, вау, причам са њом. То је лудо. И уз то оправдане честитке за директора винарства. Сада, волео бих да чујем како се са том транзицијом променила ваша улога и ваш утицај у Сономи Цуттер? Да ли постоји нешто на шта циљате или се само надате да ћете утицати на то где се налазите?

Цара Моррисон 26:29

Па, претпостављам да мој утицај желим да буде да вино буде конзистентно као што смо ми били. И тако сам овде од 2005. И Мик Шредер, претходни директор, Винарство и Тери, радио сам са обојицом. И увек су ми давали прилично слободно. И ако сам рекао ово, пробајте ово. Па хајде да урадимо ово. А они су рекли: Па, да, пробај мало тог новог квасца или тих нових буради или ове нове ствари. И осећам се као да сам увек имао утицај и увек био део тима. И тако видим да се дешава само више од истог. Само, претпостављам да више не морам да тражим дозволу.

Самантха Сетте 27:09

Истина, и почиње да нас тера да коначно сликамо слику где, иако је вино доследно у шардонеу, и знате шта да добијете из године у годину, петљање иза кулиса варира. Постоји толико много фактора које треба узети у обзир не само за животну средину, већ сте споменули квасац, бурад и сви ти фактори на неки начин производе исту ствар. Али многи људи не знају шта се дешава иза кулиса. Они су баш као, добра боца цимета. Наравно да знам шта добијам. Али има још тога на слици.

Цара Моррисон 27:38

Постоји, знате, они не морају да знају више, мислим, срећни што почну да читају не знајући ништа, то је у реду. Али сјајно је што су људи толико радознали и желе да знају како се прави вино. Само сам га пронашао. Тако интересантно, јер нису сви они које познајете само ви, понекад када сам у авиону, знате, седите тамо и ако неко кога не познајете, а они су као, шта радите? И то је увредљиво? Да ли ти се прича или не? Понекад смо винари и ја провели наредна три сата објашњавајући зашто ова особа….људи могу поставити толико питања. Понекад је као, ох, ја радим у лабораторији. Смешно је како су људи толико заинтересовани за производњу вина у процесу. А има толико ствари иза кулиса и које се дешавају употребом буради. И опет, зато што се трудимо да наше вино буде доследно, али нам мајка природа сваке године даје другачије грожђе. У суштини, није исто, знате, жито или тако нешто када правите жестока пића и они имају одређене параметре и можете то да уклопите. Добијамо ово грожђе сваке године не знам како ћемо правите ово грожђе баш као што ми радимо сваке године, тако да морате нешто да петљате тамо, надате се да ћете га брати у истој зрелости сваке године. Али опет, време је време, мора се некако порадити на томе. Дакле, то доноси изазов и зато ми се свиђа тај изазов за сваку годину, то је нова слагалица коју треба саставити знаш, ја радим свој Вордле и моје везе слагалице исту ствар знаш, сваке године имам нову оловку па правим тим

Самантха Сетте 29:17

А какав је? Повући ћу глупу паралелу како је то ван сезоне? Знате као да сте спортиста и да је винарство ваш спорт и тренутно сте у сезони као да је сезона бербе. Шта се дешава после тога, на пример, да ли одмах почињете да се спремате за следећу годину?

Цара Моррисон 29:32

О не, још увек се носите са последицама. Знате да су сва вина и бурад узета да су ферментисана или и тако онда некако гледате у реду, шта имамо и да ли треба више да мешамо да бисмо добили више осећаја у устима и текстуре да ли је потребно да једноставно нека се направи тако да се зна када нешто треба да се уради, а да се нешто не уради, понекад мислим да је производња вина током процеса старења. Ја то некако зовем чување деце, знаш, деца су добро. Не морате да интервенишете. Али деца се свађају, мораш нешто да урадиш и да им помогнеш. И тако је иста ствар где знате, оне фине, можете само да их оставите, знате, повремено промешајте, наставите да кушате, уверите се да је све у реду. А понекад ће можда требати још мало грешке или нешто слично. Не знам. У сваком случају, само дегустирате током сезоне. Дакле, да, има и других ствари које треба урадити. пунимо се. То је велики део процеса. То није баш онако како се прича. Али да, важно је пуно флаширања или не би дошло до купаца. Тако. И претпостављам да смо почели да се спремамо на лето, да планирамо следећег госта.

Самантха Сетте 30:38

И претпостављам да ако одустанем од ове мале спортске аналогије коју имам, шта је победа? Шта је победа за жетву? Знате, нема трофеја, нема првенствене утакмице. Шта је победа за сезону жетве?

Цара Моррисон 30:49

Која је победа? Мислим, никад није одмах. Уреду онда. Одмах је, сво грожђе је унутра, ти си као, Вау, у реду. Нема губитака. Па смо тамо победили. Али, знате, управо смо имали догађај са неким члановима клуба. А они су само говорили колико воле вина и из године у годину и раде сјајан посао. И то је само ветар када људи воле ваше вино и захваљују вам на томе. И чињеница да се продаје и да га људи пију. Мислим, ту је победа. Људи уживају у вину. Дакле, знаш, не требају ми резултати за вино или тапшање по леђима. Лепо је видети људе како уживају и забављају се.

Самантха Сетте 31:29

Апсолутно. И то је нека врста култног фаворита. Знате, то је препознатљиво. То је познато. И опет, ја сам млађи пијанац. И знам много људи који ће донети флашу Сонома цутер-а Цхардоннаи-а, и они су као, ово је добро. И ја сам као, хвала. Знам.

Цара Моррисон 31:46

Видите, то је победа управо тамо. Ако могу, могу ли да причам о тиму за производњу вина

Самантха Сетте 31:52

Да, волели бисмо да чујемо

Цара Моррисон 31:54

Дакле, сада са променама имамо женски тим за производњу вина?

Самантха Сетте 31:58

Ох, то је огромно.

Цара Моррисон 31:59

Да. Дакле, знате, ја сам овде од 2005. Правим шардоне. Имамо Зиданелију Арцидијаконо, која прави Пинот од 2015. А сада је унапређена у вишег винара. Дакле, она ће такође правити крхотину и надгледати Пинот. А онда имамо Сема Парсу, који се придружио тиму. И била је овде приправник 2015. и 16. А онда смо је вратили баш овог лета као трећег винара. И није нам била намера да имамо сав женски тим за производњу вина. То се једноставно десило. Тако да смо и ми заиста узбуђени због овога.

Самантха Сетте 32:39

Да. Шта мислите да је једно од знам да се ово није намерно променило. Али да ли видите било какве разлике у односу на садашње у односу на прошлост и како ћете радити и шта радите и само претпостављам енергију у просторији када правите вино?

Цара Моррисон 32:53

Па, ми смо много брбљивији. Врло добра комуникација. И мислим да сам приметио да је код нас и наш директор винограда женски, што је прилично ретко. Она је на челу тима од 50. Она је једина жена коју напушта, што је стварно супер. И тако је комуникација између наших тимова и једни у другима једноставно невероватна. И то је једна ствар коју сам приметио, мислим, није да су све жене супер комуникативне, али ми ћемо се придржавати општег стереотипа. Дакле, али ми смо веома добри. И сви се добро слажемо. И увек смо радили и са Миком. Био је заиста сјајан за разговор са њим, али ми постајемо мало гласнији. Нас троје. Али то је јако забавно. И мислим да је то сјајно јер је заправо Зиданелија такође била приправник овде у ох седам. А онда се вратила 2015. као винарка. Тако да се такође осећа добро. Опет, оно што сте причали о томе шта је победа, то су победници, људи желе да се врате и раде са вама. И то много говори и много значи. И помаже само у изградњи тог тимског рада. Зато што се сви слажемо и можемо веровати једни другима. Претпостављам да је велика ствар што имамо пуно поверења. Тако да је сјајно.

Самантха Сетте 34:09

Да, и волео бих да знате, за било коју жену која слуша која жели да се бави вином? Мора да буде мало теже објективно, и да ли имате неки савет или речи мудрости и као да се бавите тим изазовима? И како да провалиш како да стигнеш тамо?

Цара Моррисон 34:23

Па, урадио сам то много дуже од људи сада. Надамо се да није тако тешко. Морам да кажем да то никада нисам видео као баријеру. Само ми то није пало на памет. Јер понекад је добро бити неупућен. И кад год се нешто замислим, урадим то и знаш, повремено би људи рекли ствари попут, Ох, буре су веће од тебе или како можеш ово да урадиш? Пошто сте тако мали, различите су ствари и само се насмејете и идете даље, а то је више као што ћу вам показати, чини вас одлучнијим да то урадите и одлучнијим да то успе. Дакле, једноставно морате, све док је то нешто што заиста желите, и наставите да радите на томе, такође добијате праве људе, случајно радим са неким заиста невероватним менторима током година. И веома су охрабрујући од мене. Дакле, то је када бирате своје послове. То је, знате, нисте, они не интервјуишу само вас, ви интервјуишете њих и уверавате се да су то људи са којима можете да радите. И то ће вам помоћи у каријери. И то је мало планирања, мало среће. Тако да мислим да једноставно морате да наставите са тим. А ако не успе, нађите негде другде тај Па

Самантха Сетте 35:39

Волим то. Да, винарство може бити. То је тако уредно поље. А за свакога ко жели да уђе у то, то је као, како то да урадиш? Како претварате грожђе у вино? И ту има много корака. А посебно као жена, знате, тај аспект оснаживања који волим и који сте дотакли је критичан. И померите ногу напред на врата, али напред идете напред и стигнете тамо. Па, Цара, не желим да заборавим ово питање, јер ово постављамо у свакој епизоди, али ћу ти дати мало упозорење. Дакле, не можете рећи Сонома цуттер Цхардоннаи, али шта је у вашој чаши? Питамо на крају сваке епизоде ​​Шта пијеш? Шта тренутно волиш? Постоји ли неко вино због којег сте заиста узбуђени? И волео бих да чујем шта је у вашој чаши.

Цара Моррисон 36:22

Шта је у мојој чаши? Ох, дечко, то је жетвени сок. је у мојој чаши. Сок од грожђа. Увек сам. Преко лета имам меку тачку за Росе вина. И тако ми је драго што су руже коначно пробиле. Мислим све до 2000-их. Стално смо говорили да ће Роуз успети. И свако би направио неки разлог да се не прода јер су се сви сетили белог Зина и мислили су да ће бити слатко. И тако је коначно дошла нека новија генерација која није имала све везе са Росе-ом и попут руменог вина из времена белог зина 80-их и 90-их. Тако да једноставно волим да су суве руже тамо и да можемо да им приступимо и има толико различитих врста које можете набавити и постоји много продавница и да, само мислим да се руже тако добро слажу у лето и топло време . Дакле, претпостављам да је то мој избор ако не пијем Сонома цутрер Цхардоннаи.

Самантха Сетте 37:31

То је тако занимљиво. Осећам се као да сам одрастао међу људима где је Роуз права ствар. Знаш, као Росе, то је било вино. Нико није пио ни црно ни бело вино. Била је то Росе. Никад то нисам знао. То није била велика ствар. Само пар деценија уназад. То је лудо.

Цара Моррисон 37:46

Па, то је био велики бели Зин Схуттер Хоме. Назад у дану. Да. И тада, али тада је било. Да. Сви су само претпоставили, ох, ако је ружичасто, слатко је. Нећу да га дирам. И тако је било тако сјајно. Кад бисмо могли да пребацимо то дугме и пређемо на суве руже. Било је само тако да је још једна победа

Самантха Сетте 38:12

Једна ствар коју волим код једног дрвета је то што се осећам као група сведока. То није специфично само за виноград. За све је за све. То је веома заједничка, радосна, знате, заједничка страст, коју осећам

Цара Моррисон 38:24

Знате, а сјајна ствар у винској индустрији је то што смо тако пријатељски настројени једни према другима. Сви смо заједно ишли на колеџ, радили смо у винарији заједно на пракси, виђамо се на сајмовима, тако да се сви некако познају у вину, чинећи део тога. То је врло мала индустрија на тај начин и ми радимо заједно. Тако да правимо трговинске групе као што сам ја створио ову групу која се зове Цхарда штребери неко време. И ми бисмо се окупили и само разговарали о шардонеу и штреберском шардонеу о делу винарства и поделили експерименте и ствари које радимо у винарији и само поделили знање. Веома је колаборативан у целој индустрији.

Самантха Сетте 39:06

Звучи посебно на западу у Калифорнији, где је све концентрисано овде.

Цара Моррисон 39:12

Баш тако. Али чак и мали региони које знате, они се заиста окупљају. Радио сам на жетви на Лонг Ајленду у Њујорку, некада и знате, они би се окупљали и радили сличне ствари јер је то мало и покушавали су да промовишу унутар и и делите идеје и свуда где то радите волите шта се тамо дешава. Као на почетку сваке жетве, почнете да зовете своје пријатеље. Да ли добијате ово? Да ли и ти ово видиш? И шта мислите да треба да радимо са овим? Које су ваше идеје? Дакле, увек одбијате идеје једно од другог? А мој муж је винар. Тако да имам као кућни консултант за кућне консултанте једних других. Дакле, велики разговори за вечеру неће лагати пијење вина и да само почнемо да причамо о томе и различитим идејама.

Самантха Сетте 39:56

Па, имате ли неке завршне речи које желим да отворим са било чим што желите да поделите, било да се ради о вину, шардонеу, што је вино, или себи и свом путовању, било чему што желите да поделите са слушаоцима ентузијаста вина .

Цара Моррисон 40:10

Ох, човече, требало је нешто да сачувам. Да, претпостављам да је једино што треба рећи да само настави да ужива и воли вино и да покушава нове ствари. Мислим, то је само најзабавније од вина откриће. И знате, изаћи у различите винарије и собе за дегустацију и видети шта имају је супер забавно или само дегустирати различита вина за која никада нисте чули. Уз чашу, наравно, знате, пробајте Сонома Цутрер Цхардоннаи када можете, али и истраживање и гледање онога што је тамо један је од најзабавнијих делова.

Самантха Сетте 40:48

Апсолутно знати шта волите, али бити отворен за оно што још постоји и на неки начин прихватити то искуство. Апсолутно волим то. И Цара, било ти је задовољство разговарати уз израз захвалности. Сигуран сам да и наши слушаоци осећају исто. И уз то, било је сјајно ћаскати са вама данас.

Цара Моррисон 41:05

Хвала ти, Семе, и са тобом је било лепо разговарати.

Јаци Топпс 41:13

Ниједно вино не инспирише толико јака мишљења као Цхардоннаи то Оак ор нот то Оак, Маллов или но меллов. Као и већина грожђа, Цхардоннаи ће се другачије изражавати у зависности од терроара и бенификације. Са толико произвођача шардонеа широм света, стилови су бескрајни. Дакле, можда би ми као винопије требало да покушамо да будемо отворени. Које су ваше мисли? Ако вам се свиђа данашња епизода, волели бисмо да прочитамо ваше рецензије и чујемо шта мислите. Можете нам послати своје коментаре и питања на подцаст на Вине Ентхусиаст. дотнет хеј, зашто не кажете својим пријатељима који воле вино да нас посете да би запамтили, можете се претплатити на овај подкаст на Аппле-у, Гоогле-у, Спотифи-у и било где другде који слушају подкасте. Такође можете да одете на вине ентхусиаст.цом бацксласх подцаст за више епизода и транскрипата. Ја сам ЈЦ врхови. Хвала за слушање